kan vara massor av problem
har du gjort ngt annat än bara kört & tankat ?
tanken av något ? kolla vacumslangar / avluftningsslangar
kollat spänningen ? stator är ett känt problem
1998-2001 = förgasare.. när gjordes en syncning ?
finns massor av annat det också kan vara
Har tanken varit av ? klämt avluftning till till tanken & därmed skapar undertryck.
testa att köra som du brukar... öppna tanklocket.. och sedan drar du in kopplingen & släpper på gasen (krävs iofs 2 nycklar)
Tvåhjulig mellanstor motorcykel
(max 35 kW och ett förhållande mellan nettoeffekt och tjänstevikt som inte är över 0,2 kW/kg. Om det är en motorcykel som är strypt till 35 kW eller lägre får den ursprungliga nettoeffekten inte vara högre än 70 kW)
Jag började på en RD 125 LC YPVS 1982 .. köptes 1988 för 6000:-
kan tänka mig att köpa en enbart för nostalgin ... men hittar ingen till vettiga pengar, ej heller ngn i bra skick.. bara rishögar.
laidback.. vad fick du ge för den ?
Sålde precis min R1 2016 .. fick en förfrågan av en kille om den var bankörd.. jag svarade att den var både bankörd & bakhjulsskörd .. fick en tumme upp i sms, men hörde aldrig av killen igen
sedan var det en "gubbe" på 59 som köpte den och skulle börja köra bana,. undrar hur det gått...
har inte mätt diameter / omkretsen
men då min agv hade några år på nacken & inte var en kolfiberhjälm & mycket vaddering (ganska tyst) så "måste" scorpion hjälmen vara mindre, mindre vaddering iaf, då det brummar mer i den. men den är så lätt, att den känns mindre "besvärlig & i vägen" när man...
Kört med AGV i 15 års tid, fantastisk kvalitet
Förra året köpte jag en Scorpion Exo R1 i kolfiber
liten, lätt som bara den. känns mindre än tidigare AGV, men vikten & priset spelade mest in