Ex3mX skrev:Så det bårde sitta på sin plats att alla som vill, sammastrålar och kommer i dag (07/07) till Brostugan
jP skrev:Du menar alla som vill ha flygande besiktningar genomförda på sina motarder, njaaaae. O nu gör snutarna ju även sånt vid Sveavägen stundvis om onsdagskvällarna.
Ex3mX skrev:Tängte bara att det va ett bra ställe att träffas på.
Men vi kan ju ta något annat ställa.
Medis eller så?
Helst ganska stats nära, så att så många som möjligt orkar ta sig dit.
(Jobbit för söderfolket att ta sig till norrsidan etc etc...)
Ex3mX skrev:Ok alla Retards ska vi slå Gbg på fingrarna
Det är många motarder på vägarna i sthlm.
Så det bårde sitta på sin plats att alla som vill, sammastrålar och kommer i dag (07/07) till Brostugan och/eller senare möts upp vid Sveavägen för lite kvälls bus
Andra Sthlm träffar tips på ställen att leka på etc etc. kan ni ju fylla i här så man vet var man snabbt kan kolla om man har lust att lajja lite.
/MVH
Patrik
eisbaer skrev:Motarder och speed triples gällde det, visst? Isf dyker jag o polarn upp oxå.
Edit, han dyker inte upp, jag dyker väl upp.
eisbaer skrev:Motarder och speed triples gällde det, visst? Isf dyker jag o polarn upp oxå.
Edit, han dyker inte upp, jag dyker väl upp.
hehe du får nog ta att det är blandad kompott.. de e rätt kul de medEx3mX skrev:Ja, alla får ansluta!
Men det skulle vara roligt om majoriteten va motarder iaf
M@tti@s skrev:Ja, vi gör killen en tjänst så slipper han stå där själv med sin motard...
Om du slutar att häda kukarsle så kan du få parka din hoj i alby!!!!!!wdac skrev:FAN KUK ARSLE ... någon som har garage i stan man kan ställa Husan i? vågar inte ha den i Kista plus att ja har inget garage å ställa den i.. så den är så gott som snodd om ja inte ställer den på balkongen på våning 4a
wdac skrev:FAN KUK ARSLE ... någon som har garage i stan man kan ställa Husan i? vågar inte ha den i Kista plus att ja har inget garage å ställa den i.. så den är så gott som snodd om ja inte ställer den på balkongen på våning 4a
Ex3mX skrev:Ok alla Retards nu ska vi slå Gbg på fingrarna
/MVH
Patrik
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|