Grymmaste B-rullen?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Blev lite inspirerad av Bushidos tråd om Bruce Lee.

Så vilken är den grymmaste B-rullen som gjorts?
Ingen film av kvalité får förekomma i den här tråden. :hihi

Tänkte göra en poll men det finns lika många alternativ som det finns filmer. Motivera!

Jag lägger nog min röst på Bloodsport med en ung Van Damme och en biffig Bolo Yeung.

[YOUTUBE-ID]k0YDuSLXcX8[/YOUTUBE-ID]

Dark_Messenger

Guest
Men lol, alla zombiefilmer och Peter Jacksonfilmer då?

Bad taste såg jag senast igår. Braindead, en klassiker.

En given kandidat är Andre the butcher.. Ron Jeremy i huvudrollen som slaktaren. Helt obetalbar. Dessutom med lite kvinnlig fägring i några snaskiga scener..

Finns i piratbukten...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
"Blödaren" från 83 med min gamla trumlärare Åke Eriksson som galning i vinröd läderoverall, jagandes ett cheyrockband vars turnébuss laggt ner i nån liten håla!

http://www.imdb.com/title/tt0302356/

Någon som har "Ninja mission"? Letar som fan efter den!:mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
AH en b-filmstråd! Varför startade inte jag den?

"the wraith" med Charlie Sheen från 86 är en grym rulle. Bilrace, andar och 80-talsrock ala top gun i underbar symbios!!

http://www.imdb.com/title/tt0092240/

Har den!:tummenupp

För att tråden inte handlar om att ligga: hihi

Ej sett The Wraith, skall dra hem den nån dag!

En till grüm rulle är Tango and Cash med Stallone och Kurt Russel. Alla B-skådisar var ju übergrümma i sina unga dagar! :yoparty

http://www.imdb.com/title/tt0098439/

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hard as steel - med Charlie Sheen är ju oxå en klassiker.
Killer Clowns from Outer Space - mycket fin rulle.

Annars alla filmer med Michael Ironside lär ju platsa. Finns det nån hårdare än den liraren? Charles Bronson iofs...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Cyborg med Jean Claude är ju klockren!

Och två klassiker med Dolphan, Red Scorpion och Men of War!

"Spring era jävlar!" :yoparty

Näfan, Cyborg är ju rutten. :(

Dolph har gjort en del grymma grejer! Universial Soldier var han rätt kewl i t ex.

Bästa skit jag sett är Fire Down Below

http://www.imdb.com/title/tt0119123/

Seagal får ej glömmas i en sådan här tråd!

Under Belägring är krüm, likaså The Glimmer Man!

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Dolph har ju nå´n rulle där dom kommer från framtiden i nåt rymdskepp som landar i antarktis eller nå´t och där deras "framtiskläder" är vanliga skinställ.

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Jag säger bara Chevy Chase.

Sen har vi ju alla filmer om nördar som tankar ner mjukporr, sätter ihop drömtjej och skriver ut henne så hon bli riktig på sin hemmabyggda skrivare, alternativt hackar pentagon av misstag och startar världskrig.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag säger bara Chevy Chase.

Sen har vi ju alla filmer om nördar som tankar ner mjukporr, sätter ihop drömtjej och skriver ut henne så hon bli riktig på sin hemmabyggda skrivare, alternativt hackar pentagon av misstag och startar världskrig.

Har ett svagt minne av det sista du skrev där.

Handlar om en ung grabb som tror att han lyckats tanka ner nåt spel eller dylikt och börjar spela. Men grejen är den att det han gör händer i verkliga livet.

Någon?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Har ett svagt minne av det sista du skrev där.

Handlar om en ung grabb som tror att han lyckats tanka ner nåt spel eller dylikt och börjar spela. Men grejen är den att det han gör händer i verkliga livet.

Någon?

Wargames måste det vara...

Jag har stor förkärlek till lite äldre filmer som kanske VAR bra men som idag mest är dåliga, de ni nämner är ju åt helsike för nya :D

Jag har en rolig sjukdom som gör att jag ALLTID måste handla när jag ser alla dessa "köp 3 DVD för 99:-" lådor med allsköns skräp i. Det brukar bli en gammal man känner igen, en som ser lite lovande ut (men såklart fortfarande dålig) och sist en som man inte tror på alls men måste testa. Sist blev film2 och film3 Gula Divisionen (1) från 1954 och Den ståndaktige kyrkoherden (2) från 1970 med Jarl Borsen och Cornelis Vreeswijk.

Den ståndaktige kyrkoherden var tyvärr ljudet paj på så den kollade jag bara lite på och den verkade vara precis så usel som jag hoppats. För oss 70talister som mest kommer ihåg Jarl Borsén från GaySvanens Gäster med gester är det dock STOR komik stundtals...
Gula divisionen har jag inte glott på ännu men jag har stora förhoppningar...

(1) imdb säger: The year is 1954. The war in Korea has just ended and the superpowers stand by each side of the boarder. The peace in Europe is fragile and the cold war is imminent. At F8 - Air Fore Base, the yellow squadron stand ready with its J29 fighters.
Notera att 1954 hade Sverige världens FJÄRDE största flygvapen.

(2)imdb säger: The main story is set in the early 1800s. Sweden is at war with Russia and most men are under arms, leaving their buxom warm blooded women at home yearning for some male company. The descendant of the witch-burning reverend arrives in a small village as the new priest. All women are exited by his arrival, except one, the daughter of the witch from the prologue. She seeks vengeance for her mother and puts a spell on the priest that causes priapism (a continuous erection). In response to this the women of the village see themselves called upon to try and cure the affliction in the best way they know

Last edited:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Rutger Hauer.
Iofs har han spelat i ett par rätt ok rullar oxå. Nån som sett Faderland?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...