Jag är på gång med att skaffa en lite seriösare bil och behöver nu hjälp med att hitta på något kul. Jag har ca 40 att investera och de enda krav jag har är bra skick, hyfsad bränsleekonomi och inte alltför djävla tråkig. Mellanklass eller småbil. Men så är jag hårt hjärntvättad och försöker nu komma ur det. Några förslag?
BMW - Inte en chans. Fula och dyra.
Audi - avskräckande iom dyra delar och traumatiska erfarenheter av just denna bil.
Volvo - hellre ser jag färg torka.
Saab - enda modellen i den prisklassen är väl 9000 och det är en bil som känns lika ekonomisk som ....BMW eller Audi.
Mercedes - nej.
Kvar är alltså japanerna och Opel. Kom med ideer och förslag - för och nackdelar.
Hjälper ni mig inte så köper jag en Ford!!
Jag vet att det här inte är lätt men jag frågar ändå. Något bra förslag...please. Jag försöker hela tiden .....och tittar hela tiden på Ford
BMW - Inte en chans. Fula och dyra.
Audi - avskräckande iom dyra delar och traumatiska erfarenheter av just denna bil.
Volvo - hellre ser jag färg torka.
Saab - enda modellen i den prisklassen är väl 9000 och det är en bil som känns lika ekonomisk som ....BMW eller Audi.
Mercedes - nej.
Kvar är alltså japanerna och Opel. Kom med ideer och förslag - för och nackdelar.
Hjälper ni mig inte så köper jag en Ford!!
Jag vet att det här inte är lätt men jag frågar ändå. Något bra förslag...please. Jag försöker hela tiden .....och tittar hela tiden på Ford