Zweed
Lost in Holland
Så här ligger det till,, Tjejen skriker att hon vill ta MC kort och köpa båge och jag var ju snabb som attan att säga… Men älskling klart du ska ta kort och ha en båge,, men är det inte en bra ide om du tar min hoj så jag kan köpa en ny
… (höll andan för visste inte hur hennes reaktion skulle bli) kanon tyckte hon,,,,, och hon frågade om inte jag skulle sakna min hoj då… joo klart jag kommer att sakna den men kommer säkert att tycka om den nya oxå..
Så nu har jag varit och kikat på Kawasaki Z1000 och Yamaha FZ1-N (skulle helst vilja ha Honda men har inte hittat någon som matchar Kawan eller FZ1-N) .. Har inte provkört dom ännu men kommer självklart göra det snart,,
Så min fråga till er era MC-Gudar med oändlig kunskap.. Vilken skulle ni välja… gärna lite för och nackdelar,,,

Så nu har jag varit och kikat på Kawasaki Z1000 och Yamaha FZ1-N (skulle helst vilja ha Honda men har inte hittat någon som matchar Kawan eller FZ1-N) .. Har inte provkört dom ännu men kommer självklart göra det snart,,
Så min fråga till er era MC-Gudar med oändlig kunskap.. Vilken skulle ni välja… gärna lite för och nackdelar,,,