Hockey eller fotboll?

Hockey eller fotboll?

• Antal röstningar
    0

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Lagsporter suger! :fakta

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Gillar egentligen inget av det. Men det är mer av princip skäl än av att sporterna är tråkiga.
För det första så tycker jag verkligen inte om att man blir påtvingad att se hockey eller fotboll och att vissa program utgår bara för att en match ska visas. Varför inte ha en kanal där allt sånt visas och bara redovisa resultat på nyheterna. För hur ofta ser man att ett program utgår för att visa rally? Finns det en tanke på att det är många som inte alls gillar fotboll eller hockey?Svar nej. Det går före allt på tv och oss andra trampar man över. Givetvis skulle samma sak gälla för andra sporter på tv. De skulle haft en egen kanal. Samandrag och liknande kan de sända på vanlig tv men fan inte 3 timmar av fotbolls matcher och intervjuer och analyser.
En annan sak jag ogillar och då främst med fotboll är..... Hur många andra sporter finns det där folk försöker slå ihjäl varandra för att man gillar ett annat lag?!? Finns inget värre än störiga över nitiska huliganer som inte tvekar att ta till våld för att bevisa andra om att just deras lag är bäst. Ser man sånt ske inom motorsport tex? Svar nej!
Av just de här skälen e jag inte mycket för varken fotboll eller hockey.
:rofl

--=BRYD=--

--=Slanga Moppe=--
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Er-6n -08 Fighter edition
Är ju personligen inte speciellt förtjust av att se ett gäng grabbar som jagar en puck/boll fram och tillbaka... men motorsport det är grejer det, lite mer action :yoparty Tennis kan ju funka ibland men bara om Anna Kournikova spelar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
KTM Superduke
Joshi skrev:
För det första så tycker jag verkligen inte om att man blir påtvingad att se hockey eller fotboll och att vissa program utgår bara för att en match ska visas. Varför inte ha en kanal där allt sånt visas och bara redovisa resultat på nyheterna. För hur ofta ser man att ett program utgår för att visa rally? Finns det en tanke på att det är många som inte alls gillar fotboll eller hockey?.
:rofl

Du har ett val att byta kanal........ Ser hellre på sport än dokusåpa.... :zpy :zpy

Grejen är väl den att det finns många olika viljor och det skulle bli svårt att ha en kanal för varje vilja.......Och i detta fallet så är det väl antagligen fler än färre som vill se sport i tv...........

Skulle jag få välja skulle Sverige inte var så Stockholmsfixerat....Men det får jag ju inte.... :)

Citat från hockey-vm (Håkan Södergren svarar med rött)
"Är det inte fantastiskt att Ytterby ett litet samhälle med 5000 innevånare har 2 killar med i det svenska landslaget?......"Äh, dom är säkert inflyttade Stockholmare"....... Nä du Håkan! Det finns faktiskt några av oss här i Svedala som inte kommer från Stockholm........Ca 8 miljoner plus minus några stycken........

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
Röstade på fopoll nu för att det är sesång........fråga på vintern och det blir hockey.. :arsele

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Hockey är sport, fotboll är en sysselsättning man utför på sommarkvällar med polarna med ett par trojor som målstolpar.

(Fan inte jag dock, jag är killen som sitter i hörnet o dricker öl och sköter grillen...)

Last edited:

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Heinrich skrev:
Kvartsfinal mot Lettland om 1 & 1/2 timme :fyllisar

JApp å då e man bänkad isoffan :corn Jag tror att sverige kommer vinna med 4 eller 5 måls skillnad. Vad tror ni???

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Heinrich skrev:
Lunkan spikar igen och resultatet blir väl 3-0 :)
Ja de kommer han gör. Men idag kommer affes målskytte igång å då blir de mycke mål, Hoppas jag iaf :gnissla

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha