Nya SH tröjor?

Status
Ej öppen för fler svar.

Orange Coast

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda
Är det några nya SH tröjor pågång?

Det är faktiskt en jäkligt bra idé det där med tröjorna, eftersom det finns så många medlemmar som är aktiva här. Chensen finns ju faktiskt att man ser någon man känner igen :tummenupp
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Orange Coast skrev:
2645751 Är det några nya SH tröjor pågång?

Det är faktiskt en jäkligt bra idé det där med tröjorna, eftersom det finns så många medlemmar som är aktiva här. Chensen finns ju faktiskt att man ser någon man känner igen :tummenupp
Dom är på tryck nu,sista beställningsdagen var i början av månaden. Nästa beställning blir säkert i vår:yoparty
 

Orange Coast

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda
lady skrev:
2645754 Dom är på tryck nu,sista beställningsdagen var i början av månaden. Nästa beställning blir säkert i vår:yoparty

Åh fan, då lyckades jag missa den. Ja ja, så är det när man är färsking på forumet :såjaponken
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Orange Coast skrev:
2645755 Åh fan, då lyckades jag missa den. Ja ja, så är det när man är färsking på forumet :såjaponken
Det var ju synd...mend et kommer garanterat en ny chans till säsongenn drar igång. Beror på efterfrågan tror jag... Får passa på att hälsa dig välkommen hit då :hej
 

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
En sån där ..... Ninja
Väntar otåligt på att tröjan ska dimpa ner i lådan. Välkommen till en bra community. :hej
 

Orange Coast

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda
lady skrev:
2645756 Det var ju synd...mend et kommer garanterat en ny chans till säsongenn drar igång. Beror på efterfrågan tror jag... Får passa på att hälsa dig välkommen hit då :hej

RedKnight skrev:
2645757 Väntar otåligt på att tröjan ska dimpa ner i lådan. Välkommen till en bra community. :hej


Tackar! :yoparty

Fan. Hade jag vetat att man kunde beställa en tröja med sitt nick på hade jag tänkt ut något coolare :huvet
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Japp, nu är det verkligen försent. Ordern går till tryckeriet idag pga jag blev inkallad för jobb hela dagen igår så jag kunde inte göra någonting alls. Men idag så, ska sätta press på att det blir klart innan Jul (även utskickat).
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Swedie skrev:
2645835 Japp, nu är det verkligen försent. Ordern går till tryckeriet idag pga jag blev inkallad för jobb hela dagen igår så jag kunde inte göra någonting alls. Men idag så, ska sätta press på att det blir klart innan Jul (även utskickat).


Hoppas det kommer ett till tillfälle att beställa.. Lyckades missa denna omgång...
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag hde beställt men fick oförutsedda utgifter så de får vänta till nästa gång..

min nuvarande SH tröjja är rätt sliten använder den ofta och alltid ;)
 

Orange Coast

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda
Swedie skrev:
2645835 Japp, nu är det verkligen försent. Ordern går till tryckeriet idag pga jag blev inkallad för jobb hela dagen igår så jag kunde inte göra någonting alls. Men idag så, ska sätta press på att det blir klart innan Jul (även utskickat).

Har du någon aning om när nästa beställning kommer att ske?
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Vet ju redan hur tröjan kommer att se ut men väntar med spänning på att se hur jag ser ut i tröjan. Som en värsta snygging förstås!!!!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Cyclops skrev:
2647972 Vet ju redan hur tröjan kommer att se ut men väntar med spänning på att se hur jag ser ut i tröjan. Som en värsta snygging förstås!!!!
Haha, bra där ;) Ser du värsta snygg ut i SH-tröjan så kommer du se helt överdrivet snygg ut i SH-tshirtsarna som kommer snart... har en liten "line" av kläder på väg förhoppningsvis! Ska vara kvalitetsgrejer, snygga med v-krage för fest och rund för mek :D
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Swedie skrev:
2647975 Haha, bra där ;) Ser du värsta snygg ut i SH-tröjan så kommer du se helt överdrivet snygg ut i SH-tshirtsarna som kommer snart... har en liten "line" av kläder på väg förhoppningsvis! Ska vara kvalitetsgrejer, snygga med v-krage för fest och rund för mek :D

Coolt! Versace for bikers med andra ord. :tummenupp
 

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Swedie skrev:
2645835 Japp, nu är det verkligen försent. Ordern går till tryckeriet idag pga jag blev inkallad för jobb hela dagen igår så jag kunde inte göra någonting alls. Men idag så, ska sätta press på att det blir klart innan Jul (även utskickat).

tänkte bara fråga om man skulle få något bekräftelsemail eller så?
Hur vet man om ordern kom med. Jag betalade verkligen i sissta stund
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Mjölnaren75 skrev:
2650211 tänkte bara fråga om man skulle få något bekräftelsemail eller så?
Hur vet man om ordern kom med. Jag betalade verkligen i sissta stund
Var din sista sekund fredags förra veckan?
 

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Inne på min andra sporthojströja, och det blir en 3:e när nästa beställning rullar igång. Kul att se att så många kör med sina tröjor. Har ju sett en del på vägarna :yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top