CBR Zoohundra

Äh... kanske inte det mest smakfulla man kan göra men det drar onekligen blickarna till sig. Häftigt gjort tycker jag :tummenupp

Ha ha ha! Fan va tuff den blev. :D

Kommer onekligen dra till sig blickar i sommar.

Den var ju frän till tusen :tummenupp

Jag vill också pälsa, jag har fått griller i huvudet.
Hur blir man egentligen av med spökande idéer??

Shit asså!! Så ryktet va sant.
Ja, man lär ju inte missa dig på vägarna i år :lol

soppatorsken skrev:
Tja, bättre än förr. Jag tycker den blev skittuff.

Japps... Finare än när ni fulmekade med den, fast det var ju inte så svårt att göra den finare än vad den var i höstas.... :rolleyes:

Är ruggigt nöjd och med tanke på att det REDAN är fyra personer jag inte känner som har fotat den inne i stan, så... Jag är en riktig exhibitionist! :D

/FW

Last edited:
:hihi Snyggt!
Vad händer om det börjar regna när du är ute och kör, måste du torka hojen med hårtork i en timme eller så?

Den lär ju synas mer i dom här kläderna än den någonsin gjorde i orginalkostymen.
Snyggt...nja kanske inte enligt mig. Men är du själv nöjd så uppfyller den ju syftet. :tummenupp

watson skrev:
Det är en N.A.P. Min sambo är recondare!! :D (Behöver aldrig mer tvätta hojen!! :tummenupp )

/FW

tror nog han tycker det är tråkigt att han inte får polera o tvätta din hoj. fast han kan ju fortsätta med min istället :)

/Dennis, ÖrbyMC

watson skrev:
Japps... Finare än när ni fulmekade med den, fast det var ju inte så svårt att göra den finare än vad den var i höstas.... :rolleyes:

Är ruggigt nöjd och med tanke på att det REDAN är fyra personer jag inte känner som har fotat den inne i stan, så... Jag är en riktig exhibitionist! :D

/FW

Såg den där hojen flera ggr förra veckan på Bergslagsvägen på väg mot Vällingby hållet.Undrade vad det var för nåt o nu fick man svaret.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman