Mojje skrev:Hej,
jag undrar om det är någon som kan ge tips på var man skall stå/sitta på Assen. Funderar starkt på ståplatsbiljetter då man förhoppnings kan se racet från lite olika vinklar så att säga.
Tackar på förhand,
"...tacket..." ??Mr. Dante skrev:Chikanen innan start/mål är grymt att stå vid.. mycket har avgjorts där.. annars är tacket inne vid depån min stora favorit.. man ser inte mycket men KÄNSLAN!
Grym stämning i Assen förövrigt, har varit där ett flertal gånger.
Depån är grym!
Mojje skrev:"...tacket..." ??
Har du stått nere vid södra änden av banan, ser ut som man man få en rätt så stor överblick där (alla fall när man kollar på kartan)?
Brukar du köpa biljetter på plats eller? Jag funderar lite på att köpa passet för 65€.
//\//\
Peter_SP-1 skrev:jag och en kompis ska ner dit och vi beställde biljett på läktaren strubben tribune.
tycker det verkar rätt bra plats, med lite tur ser man lite av starten
men det e svårt att veta var man ska stå när man inte varit där förr
tror att det e grymt var man än står.
Peter_SP-1 skrev:jag och en kompis ska ner dit och vi beställde biljett på läktaren strubben tribune.
tycker det verkar rätt bra plats, med lite tur ser man lite av starten
men det e svårt att veta var man ska stå när man inte varit där förr
tror att det e grymt var man än står.
benfre skrev:Enligt några tyskar jag träffa när jag vara nere och kolade på Assen var detta det bästa stället. Så låmgt upp som möjligt på strubben tribune
/Fredrik
Peter_SP-1 skrev:Låter ju strålande
var och betalade biletten idag
benfre skrev:Var förköper man biljetter till ett sånt här event ? När jag var nere köpte vi biljetterna på plats.
/Fredrik
Japp finns campingar runt banan. Kom i tid om du vill få en bra plats bara.Gpx skrev:Finns det camping på området vid banan?
krilleyzf skrev:På www.tt-assen.com finns info om biljetter. Någon från Borås området som som ska ner i år ?.
krilleyzf skrev:På www.tt-assen.com finns info om biljetter. Någon från Borås området som som ska ner i år ?.
woofes skrev:Jag funderar på att dra ner, men är för oerfaren för sådana här evenemang så jag vet inte hur jag ska gå tillväga riktigt. Hade varit kanon om man kunde hakat på någon som har koll på läget! Verkar vara en kanonupplevelse!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari