Dufva skrev:Inte alls så mäktigt, den var sämre än Biker Boyz vilket betyder att den sög rejält.![]()
frid skrev:
Lite OT-prat.. Det var enligt vad jag läste (någonstans, minns inte var) regissören Renny Harlin (man skulle ju kunna tro att en finne skulle förstå sig på motorsport, men nejdå..) som totalt slaktade sönder och gjorde hollywoodfjanterier av vad Stallone (!) ville skulle bli en helt realistisk skildring av formel1-sportens vardag. Eller nåt i den stilen.Holger skrev:oj oj oj snacka om b-film,påminner om stallones fiasko Driven.
Ugluk skrev:Lite OT-prat.. Det var enligt vad jag läste (någonstans, minns inte var) regissören Renny Harlin (man skulle ju kunna tro att en finne skulle förstå sig på motorsport, men nejdå..) som totalt slaktade sönder och gjorde hollywoodfjanterier av vad Stallone (!) ville skulle bli en helt realistisk skildring av formel1-sportens vardag. Eller nåt i den stilen.
Nej, det är nog jag som är ute och cyklar utan stingpinne. Bilsport intresserar mig inte särskilt mycket.. Cart, F1.. samesame but different?Woland skrev:Då var han verkligen HELT ute och cyklade eftersom filmen handlade utspelades i Cartserien![]()
/W
Ugluk skrev:Vad jag ville inflika var att Driven kunde kanske ha varit en bra film om det inte varit för den glamhorande finnen som regisserade den..
Hightuned skrev:Förmodligen lika kass och patetisk som bikerboys?.![]()
Woland skrev:Då var han verkligen HELT ute och cyklade eftersom filmen handlade utspelades i Cartserien![]()
/W
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!