Blåst av SH-medlem

Status
Ej öppen för fler svar.

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Jaha vad ska man säga..

Sålde mina körkortsböcker för 400kr för ett halvår sen till denna person: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?userid=521

Jag fick aldrig mina pengar och har PM:at ett par gånger under tiden.
Idag fick jag äntligen svar efter jag sagt att jag har hans adress och kanske kommer och knackar på hans dörr.
Och här är svaret:
"Se där ja! Det var ett tag sedan man hörde av dig, nu är det så att jag inte behöver böckerna, det har jag egentligen vetat hela tiden men glömt av att meddela... Om du vill ha tillbaka dom så skickar jag dom gärna."

Hur jävla trög får man bli.. KLART SOM FAN JAG SKA HA MINA PENGAR!!
Bara för du nu använt dem klart kan du ju inte bara lämna tillbaks dem. :kocko
 
Last edited:

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Mago skrev:
Jaha vad ska man säga..

Sålde mina körkortsbäcker för 400kr för ett halvår sen till denna person: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?userid=521

Jag fick aldrig mina pengar och har PM:at ett par gånger under tiden.
Idag fick jag äntligen svar efter jag sagt att jag har hans adress och kanske kommer och knackar på hans dörr.
Och här är svaret:
"Se där ja! Det var ett tag sedan man hörde av dig, nu är det så att jag inte behöver böckerna, det har jag egentligen vetat hela tiden men glömt av att meddela... Om du vill ha tillbaka dom så skickar jag dom gärna."

Hur jävla trög får man bli.. KLART SOM FAN JAG SKA HA MINA PENGAR!!
Bara för du nu använt dem klart kan du ju inte bara lämna tillbaks dem. :kocko



Idiot säger jag KRÄV pengarna av han :mad:
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
JAG BLIR GALEN.. JÄVLA NÖT!! :kulspruta :hördu

Jag följer gärna med på en längre hojtur för att knacka dörr och prata med hans pappa! :mad:
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Mago skrev:
Jaha vad ska man säga..

Sålde mina körkortsbäcker för 400kr för ett halvår sen till denna person: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?userid=521

Jag fick aldrig mina pengar och har PM:at ett par gånger under tiden.
Idag fick jag äntligen svar efter jag sagt att jag har hans adress och kanske kommer och knackar på hans dörr.
Och här är svaret:
"Se där ja! Det var ett tag sedan man hörde av dig, nu är det så att jag inte behöver böckerna, det har jag egentligen vetat hela tiden men glömt av att meddela... Om du vill ha tillbaka dom så skickar jag dom gärna."

Hur jävla trög får man bli.. KLART SOM FAN JAG SKA HA MINA PENGAR!!
Bara för du nu använt dem klart kan du ju inte bara lämna tillbaks dem. :kocko


Tja vad säger man :va :va

Finns en indrivnings firma som förkortas HA tror jag, sälj skulden för 100 spänn till dom så sa du se att han pyntar:tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Lugna nu.... Inga personhot här. Han erbjöd iaf att skicka tillbaka böckerna. Men ja, väldigt dålig stil.
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Mago skrev:
Jaha vad ska man säga..

Sålde mina körkortsbäcker för 400kr för ett halvår sen till denna person: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?userid=521

Jag fick aldrig mina pengar och har PM:at ett par gånger under tiden.
Idag fick jag äntligen svar efter jag sagt att jag har hans adress och kanske kommer och knackar på hans dörr.
Och här är svaret:
"Se där ja! Det var ett tag sedan man hörde av dig, nu är det så att jag inte behöver böckerna, det har jag egentligen vetat hela tiden men glömt av att meddela... Om du vill ha tillbaka dom så skickar jag dom gärna."

Hur jävla trög får man bli.. KLART SOM FAN JAG SKA HA MINA PENGAR!!
Bara för du nu använt dem klart kan du ju inte bara lämna tillbaks dem. :kocko
Är det som du säger så är det klart han skall pynta, man blåser inte en hojpolare.

/Felix
 

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Tokyo
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
Jadu Mago, ska vi hälsa på må tro? ^^
Nä men allvarligt talat dra grabben inför rätta om han inte betalar.
Han lär åka på eventuella rättegångskostnader också. Vilket lär bli lite mer än 400:-
 

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
Trist. Jag sålde ett bakdäck till en kille på SH. Han satte in pengar på mitt konto och jag skickade däcket. Att "blåsa" honom fanns inte som altrenativ. Här trodde jag vi höll ihop (vilket säkert 99,9% gör)?! Det räcker väl att försäkringsbolagen blåser oss :mad:
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Åk upp o ge honom en riktig lärlingalusing! Kan ju bli en riktigt trevlig helgutflykt.
 

Mc Carlsson

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Såld.
Killen är ju smart vet ja! Jag ska nog oxå beställa grejer och sen ge fan i å betala, men antingen så kommer kronofogden att höra av sig, eller om man har retat FEL person, så kommer en snubbe och kräver en på pröjs. Och såna killar betalar man till!!!! Hör väl ej hit men vet iaf en kille som lurade fel person, slutade med att han fick besök hemma av ett par killar från en mycket känd mc-klubb. ( HA ). Kan tillägga att killen gjorde rätt för sig.

Vill du ha pengarna så finns det alltid möjligheter att få hjälp, men för lite större summor förstås :hihi Tycker iaf att det är dålig stil av en av oss på forumet som beter sig så. Lycka till å hoppas att du får betalt :hej
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Det verkar inte som limstift varit så aktiv i år, kan ju ha missat PM:en.

Nog för att jag tycker att beteendet är fel, men om du fick svaret först idag så kunde väl du ha gett honom några dagar för att göra upp saken i enrum innan du startade en offentlig tråd? Eller tänker jag fel?
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
berggren_martin skrev:
Det verkar inte som limstift varit så aktiv i år, kan ju ha missat PM:en.

Nog för att jag tycker att beteendet är fel, men om du fick svaret först idag så kunde väl du ha gett honom några dagar för att göra upp saken i enrum innan du startade en offentlig tråd? Eller tänker jag fel?


Ett halvår har han ju haft...
 

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
Skulle vara kul o höra vad han säger om detta.

Men riktigt dålig stil o göra så
 

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
berggren_martin skrev:
Det verkar inte som limstift varit så aktiv i år, kan ju ha missat PM:en.

Nog för att jag tycker att beteendet är fel, men om du fick svaret först idag så kunde väl du ha gett honom några dagar för att göra upp saken i enrum innan du startade en offentlig tråd? Eller tänker jag fel?

1.34 inlägg per dag är väl inte så inaktivt. Och det är inte bara en massa gamla.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top