varför försöka??

Status
Ej öppen för fler svar.

Veritas

Guest
Varje gång man åker utanför tensta rinkeby så kommer det en bönrullare eller mattflygare med sin M3:a eller gamla M5:a och ska köra ikapp.... undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten och inbillar sig att dom utgör ett hot mot en hoj med närmare 200 hk.. det slår aldrig fel.. :fatta!

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Veritas skrev:
Varje gång man åker utanför tensta rinkeby så kommer det en bönrullare eller mattflygare med sin M3:a eller gamla M5:a och ska köra ikapp.... undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten och inbillar sig att dom utgör ett hot mot en hoj med närmare 200 hk.. det slår aldrig fel.. :fatta!

Bönrullare?
Mattflygare?

Fan går du på? om du har sånna grava synvillor så kankse du inte ska åka hoj.

Veritas

Guest
var precis ute en sväng, skulle äta lite lunch, dröm om min förvåning, vem tror ni att jag ser? jodå, två syrianer i pyjamas i Celica den här gången, dom vevade ner rutan och skrek att dom skulle ge mig galet till nästa rödljus....

:4skrika

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
KTM 625 SMC -04
Veritas skrev:
var precis ute en sväng, skulle äta lite lunch, dröm om min förvåning, vem tror ni att jag ser? jodå, två syrianer i pyjamas i Celica den här gången, dom vevade ner rutan och skrek att dom skulle ge mig galet till nästa rödljus....

Ge dig?? I Sketan lr?? :D :D

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Veritas skrev:

Av din reaktion att döma så verkar det som om du fick däng :D *skämt*

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Veritas, ser dina hojkläder ut som en KKK-uniform, eller kör du i hitlerkruka? Det verkar ju märkligt att alla dessa mattrullare, syrianer och bönflygare attackerar dig sådär.

MrTL

To old for this shit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Harley & Husqvarna TC450
alla hojåkare har väl vart med om folk som vill rejsa....med sina M5:eek:r...eller va fan det nu är för nåt.

HanneZ

Guest
Du citerade mig, brukar betyda att man svarar på just det

RW

Österlens-skräck
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
TLS
bil-mc

Var ute och körde i söndags på små svängilisväng vägar i lagom tempo. Då svänger en Passat, med tydliga tecken på att den framfördes av en tonåring, in på vägen jag just skulle sväng in på. Den satte högsta fart direkt när bilföraren såg mig i backspegeln. Knäpp som man är gasade man på. Jag närmade mig bilen i rask takt varvid bilföraren stod på gasen så att han var nära att åka av vägen några gånger. Det gick ganska friskt på den lilla svängilisväng vägen men jag kom ännu närmare bilen och började fundera på att köra om. Då blinkade killen i bilen in till sidan för att markera att det var ok att köra om. Det var i o f s kul att visa vem som var bäst och snabbast :rofl men varför försökte han ens :kocko . Han borde insett från början att han var chanslös.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Veritas skrev:
undrar varför dom är så in i helvete dumma i roten...
Dom!? Jag tänkte faktiskt samma om dig.

HanneZ

Guest
RW skrev:
Var ute och körde i söndags på små svängilisväng vägar i lagom tempo. Då svänger en Passat, med tydliga tecken på att den framfördes av en tonåring, in på vägen jag just skulle sväng in på. Den satte högsta fart direkt när bilföraren såg mig i backspegeln. Knäpp som man är gasade man på. Jag närmade mig bilen i rask takt varvid bilföraren stod på gasen så att han var nära att åka av vägen några gånger. Det gick ganska friskt på den lilla svängilisväng vägen men jag kom ännu närmare bilen och började fundera på att köra om. Då blinkade killen i bilen in till sidan för att markera att det var ok att köra om. Det var i o f s kul att visa vem som var bäst och snabbast :rofl men varför försökte han ens :kocko . Han borde insett från början att han var chanslös.
Hur många va inte chanslösa på Sviestad i helgen, ändå va DOM där :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...