Itacha75 skrev:FTP Server: cayle.homeftp.net
Login: sporthoj
Lösen: kolv
Port:21
Använd små bokstäver.
Filerna hamnar sedan på http://cayle.homeftp.net/sporthoj/
10mbit/s full duplex.
30 Pers kan ansluta till servern samtidigt och tanka en fil var åt gången.
Du kan inte skapa mappar eller ta bort/ändra filer.
Nu funkar det även att tanka ner/ladda upp filer som innehåller "ÅÄÖ".
Använd:
ftp://sporthoj:kolv@cayle.homeftp.net För upload av filer.
http://cayle.homeftp.net/sporthoj För nerladdning av filer.
Skicka ett PM till mej om ni misslyckas med någon upload så jag kan ta bort "döda" filer, onödigt att dom ska ligga och ta plats till ingen nytta.
Försök även att lägga filerna i rätt mappar, har ni några förslag så skicka PM till Cayle.
BlueNote skrev:Damn, jag kan inte komma in på ftpn och tanka upp en film jag skulle vilja dela med mig utav. Vad är fel?
MikkE skrev:FTPn är nere just nu. jag vet inte när CayLe kirrar det. är väl egentligen för mkt plats på servern. rensar kanske??
en insamling kanske? tycker jag skulle vara rätt med tanke på hur många det är som laddar upp filmer där. jag sponsrar med en hundring när vi träffas nästa gångCayLe skrev:Känns så otacksamt att ha en public-ftp uppe, sakerochting hamnar inte i rätt mappar, massa struntsaker läggs upp i dubletter samt massa "döda filer" man måste jaga hela tiden. Just nu är disken nästan fylld.
Finns det ingen som vill skänka mej en hdd till ftp'n så man kan få upp den igen?
Http'n är fortfarande uppe, så allt material som är uppladdat på ftp'n finns kvar.
MikkE skrev:en insamling kanske? tycker jag skulle vara rätt med tanke på hur många det är som laddar upp filmer där. jag sponsrar med en hundring när vi träffas nästa gång
många bäckar små blir en stor å
Släng upp dit kontonr,sen kan folk bidra med det dom vill..CayLe skrev:Känns så otacksamt att ha en public-ftp uppe, sakerochting hamnar inte i rätt mappar, massa struntsaker läggs upp i dubletter samt massa "döda filer" man måste jaga hela tiden. Just nu är disken nästan fylld.
Finns det ingen som vill skänka mej en hdd till ftp'n så man kan få upp den igen?
Http'n är fortfarande uppe, så allt material som är uppladdat på ftp'n finns kvar.
Bandit skrev:Jag kan inte ladda upp, kommer in på servern men när jag ska ladda upp så får jag bara error
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|