Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Rasorblade skrev:
2192760 hmmmm. skojar du eller åkte du på bakhjulet i 30......... :fatta!

30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty
När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
vbg_snake skrev:
2192753 Vi va ute och maxade hojjarna utanför det lokala dagiset å visade lite bakhjulsåkning. Har aldrig sett så glada småbarn, tur att ingen hoppade fram när man kom farandes på 30-vägen. Bängen kom men det va ju bara å gassa! Trevlig kväll och helg alla där ute!

Jag blir så imponerad av folk som gasar järnet utanför dagis :3freak

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Rasorblade skrev:
2192771 När det gäller barn..så får man ta det JÄVLIGT försiktigt........... :mad:

Försiktigt tog vi det allt, det va ett område där vägvärket hade satt upp lite varninssaker, något litet hål i marken. Vi lånade dom en stund så barnen skulle fatta.

Kul att se dom le och hejja iaf, nån där kommer nog börja köra hoj så småningom. med mig som idol =D

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
vbg_snake skrev:
2192765 30 på 30-väg är väl inget man överskrider? Har film från det men den e så jävla stor, lägger ut när den e krympt. Nädå inge flame direkt. Vet inte vad hastigheten är på runt 10 000 varv på 2an. Antar att det är lite över 30 :yoparty

Lär dig köra ordentligt istället för att varva.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
vbg_snake skrev:

Uiiila på secksan iztället, då hade jag varit importerad

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
vbg_snake skrev:

Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen :fatta! :fatta! varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss. :va

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...