V Rod
Asså, jag skulle köpt V rodden, den har ett mycket bättre andrahansvärde,
om du är ute efter en första hoj!
Dessutom så är "fittmagent-faktorn" myyyyycket högre på V-rodden.
Provkörde den förra sommare o, jag kan ju lova, du kommer att
skita på dig när du vrider gasen i botten. Man tittar ner
och ser en mätare flyga upp! kan det vara varvtalsmätaren tror man,
men så kollar man en gång till och inser att det är hastighetsmätaren som
bara skjuter i höjden med en jääääkla fart.
Sedan så kan du ju alltid klämma på lite öppnare utblås och kanske
för att höja impfaktorn - ett lustgas system! Yeaahhh....
Hade en sportster custom innan nämligen, helt underbart att köra.
iallfall om man ska glida in till stan på kvällarna och bara gliiida.
Men som de andra säger det är två helt olika hojar.. Helst skulle man
vilja ha båda två. Man kan höra ganska tufft med V rodden, men det är
inget kurvmonster.
Vill du hänga på götaplatsen och busa i stan på kvällarna är det ju utan tvekan
en husaberga som gäller, men då är det också betydligt mer underhåll o skruvande. dvs den tiden du lägger på att putsa v rodden får du istället lägga på skruvmejseln och oljebyten
Kör hårt !