Garanterat Ny Film: Häckeberga 2003!

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Tittade inom sporthoj.com i regnrusket utanför och såg MikkEs film om hans nya helmetcam.. det såg kallt och jävligt ut.. *brrr*

Samtidigt kom jag på att jag har ju en ganska lång rulle med helmetcam material som jag aldrig redigerat, tänkt och gjort.. nu ligger det en härligt sommarrulle att värma sig med på www.ketogan.com - video - high quality.

--------------
Edit: www.ketogan.com har gått i graven. Numera är det nya takter och mest bilder. (under events hittar ni en hel del feta bilder från bankörningar i sommar, kanske just du är med?) Filmen har jag ordnat så ni kan ladda ner igen på länken nedan:

http://www.bitsize.se/transfer/2004-09-21_KetogaN_Hackeberga2003.wmv
--------------

Helmetcamen är köpt hos w-motoracing.se såklart..

Håll till godo, och lägg gärna ner en minut på att kommentera den. Kul att få någon sorts uppskattning för all tid man lägger..

/KetogaN

Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Kanonrulle. Så avslappnat och o-pretantiöst - precis som hojåkning ska vara... lägger den i högen "Mental-terapi för vintern".

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Snyggt jobbat Kato, snart är det dags att plåga kroppen på Racehouse igen, ser fram emot hösten :tungan

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Mmm... Kan inte påsta att jag saknar gatåkat så mycket, men en sådan runda med bra tempo och inga 347 förare i ett led hade jag inte bangat på!
Kul kommentarer och precis som Benjamin sägar så är det skönt med något annat än pudelmusik! :tummenupp

Att det bara tar mig 5 sekunder att ladda hem filmen är ju också ett +... :D

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Benjamin skrev:
härlig! älskar dina kommentarer! och så skön låt, istället för det jävla metal-eländet...
Thin Lizzy går under metalstämpeln faktiskt. I allafall när det kom... :tungan
Skön rulle från favoritvägarna (även om jag inte vet var det sista är nånstans...) Roliga kommentarer!
:tummenupp till dig som lägger tid på sånt här skönt. Ska bli skoj att kolla på i vinter när det är kallt som fan...

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
över 70 nerladdningar på en timme, eftersom filmen är 57MB stor blir det i runda slängar 4GB som ketogan.com pumpat ut.. om man lägger ut det på en konstant stream hamnar man på 1,1MB/s..

Ni laddar för dåligt. 10% av kapaciteten på lina och server.. ;) bättre kan ni..

/KetogaN

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
När man ser detta, så längtar man lite efter körningar på Skaunes landbyggd. Härlig film KetogaN.

Mvh//ZS

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Whine, bitch, moan. Utfart, krön. MORAL! 200+?! Complain. Barn på vägen, etc...

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mattias skrev:
Whine, bitch, moan. Utfart, krön. MORAL! 200+?! Complain. Barn på vägen, etc...

Hehehe.. [set mattias bitchmode ="off"] / jatack .. :fyllisar

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pejo skrev:
En kort fråga: Du hade ingen mic inkopplad, därav avsaknad av motorljudet ?

Japp, jag hade inte fått mic:en när jag filmade detta, den var restad. :(

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
KetogaN skrev:
Japp, jag hade inte fått mic:en när jag filmade detta, den var restad. :(

Ah, förstod nästan det. Det är ju en dimension till, med motorljud... Fast det är nog ingen hit o ha mic:en i hjälmen "O herre djävvvlar shit o faaan pew det gick bra", tror mig komma ihåg att No1 placerad mic:en i en socka under sadeln...

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
Mycket bra gjord som vanligt Kleto! Kul att man fick vara statist... Next action hero=släng er i väggen!

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pejo skrev:
Ah, förstod nästan det. Det är ju en dimension till, med motorljud... Fast det är nog ingen hit o ha mic:en i hjälmen "O herre djävvvlar shit o faaan pew det gick bra", tror mig komma ihåg att No1 placerad mic:en i en socka under sadeln...

mm.. fast i mitt fall hade jag kameran i en ryggsäck.. dum att ha sladdar ner till nått som sitter fast i hojjen, kommer garanterat slitas av när man i all förvirring hoppar av hojjen vid något stopp.. + att det är risk för att det är lite väl nära avgassystemet (för mycket ljud = knaster och brus) men man kan säkert lägga micen i ryggsäcken, det funkar nog bra. Motorljudet letar sig in där med.. ;)

Tack för kommentarerna alla, det värmer så här efter en tråkig operation tillsammans med höstrusket..

/KetogaN

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...