Emmi skrev:Nån som har exakta siffor på vad en ZX9R och en busa gör 0-100 på, snabbaste årsmodellen.
Emmi skrev:Fick ett påstående om att zx9r gör 0-100 på 2,76 och busan på 2,52...
Tycker det låter lååågt...
Emmi skrev:Fick ett påstående om att zx9r gör 0-100 på 2,76 och busan på 2,52...
sunkan skrev:Busan gör 0-100 på 2,8 s då med en jävligt duktig förare!!...
kawasakin vet jag inte!!
Edit: det är dock olika!! alla tidningar/ källor säger olika!!
starclassic skrev:Det som är roligare att veta, tycker jag iaf, är hur lång sträcka hojarna behöver för att komma upp i 100 km/h...
någon som vet????
Har för mig att 1100R -86 skulle komma upp i 100 km/h på 46 meter. Läste det i någonstans för ett tag sedan.starclassic skrev:Det som är roligare att veta, tycker jag iaf, är hur lång sträcka hojarna behöver för att komma upp i 100 km/h...
någon som vet????
Rigge skrev:ZX9or äter Busor till frukost Iallafall om Busorna bor i Uppsala.
Har för mig att jag läste i nån gammal bike när dom testade RF900 att den gjorde det på 36 meter.. o då fick dom väl till nån sån där sjuk tid på ca 2,5 sek..lahi skrev:Har för mig att 1100R -86 skulle komma upp i 100 km/h på 46 meter. Läste det i någonstans för ett tag sedan.
Pirro skrev:Det intressanta är ju 0-200 km/h.....
Holger skrev:0-200 gör dom flesta nya hojar på ca 10sekunder orginal med en normal förare.....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|