tripleGUBBEN
Ny medlem
Ska byta hoj snart och har intresserat mig lite i dessa 2 hojarna eftersom dom är hyfsat billiga. Det jag skulle vilja veta är lite för o nackdelar på modellerna. så ja ös på med lite svar
för och nackdelar, dom är ganska olika varann tycker jag, men förstår vad du menar då jag själv valde mellan dom båda. jag har aldrig provkört er6an dock men kan tänka mig att det är lite mer vrid på låga varv i och med v-twinnen, hondan ska ju varvas lite mer sen är den ju generellt sett lite dyrare.
båda verkar ju va bra hojar horneten är lite vassare, men det stora avgörandet är väll hur dom känns skulle rekommendera dig att provköra.
hoppas jag kunde va till lite hjälp /brage
På papperet är säkert hornet snabbare, men som alla brukar säga, provkör!!
Jag äger en er6 07:a med PC3 och GPR, var på northbike och testade en hornet 08:a, och blev inte det minsta sugen på att byta, så otroligt tråkigt register.
Ska man åka rakt fram så är Guldvinge skiten har jag hört. I svängen är det inte hästarna som gör skillnaden, ej heller i stadenSkaffa dig en PC3 och eftermarknadspipa på Horneten så blir den också genast roligare
Har sett original Hornets som bänkar 92-95 hk på slangen... det är grymt stor skillnad från en ER6 rakt fram.
Ska man åka rakt fram så är Guldvinge skiten har jag hört. I svängen är det inte hästarna som gör skillnaden, ej heller i staden
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|