bad santa
erkänd fortåkare
lika bra att börja då
inte vår ännu men teorin är snart klar
inte vår ännu men teorin är snart klar
bad santa skrev:hoppas på mitten av sommaren
bad santa skrev:kolla med körskolan 10lektioner 4000kr dyrt?
Tobark skrev:Jag skrev teorin i förrgår och det var inga problem direkt. Ska börja köra i början av maj och räknar med att ha kortet några veckor senare.
Jag drar till Norge på söndag och ska jobba april månad ut, så det går tyvärr inte.Micke_Nilsson skrev:Börja redan i April....??
Tobark skrev:Jag drar till Norge på söndag och ska jobba april månad ut, så det går tyvärr inte.
The_Plumber skrev:Jag ska ta A1 kortet nu och ska skriva upp om 4 veckor. Men vilket är vikigast att träna på inför skrivningen? Måste man veta vad alla skyltar heter eller räcker det med vad dom betyder. T.ex. Den blå skylten med vitt runt och vit pil i som pekar mot en fil betyder att man får bara köra i den filen nu.
Räcker det?
Sen när man kör upp vad är viktigt att tänka på där förutom att sätta ner vänsterfoten (ej höger) kolla i speglarna och på mätarn hela tiden (fast kolla på vägen imellan också) och följa alla skyltar???
The_Plumber skrev:Jag ska ta A1 kortet nu och ska skriva upp om 4 veckor. Men vilket är vikigast att träna på inför skrivningen? Måste man veta vad alla skyltar heter eller räcker det med vad dom betyder. T.ex. Den blå skylten med vitt runt och vit pil i som pekar mot en fil betyder att man får bara köra i den filen nu.
Räcker det?
Anledningen till att du ska skriva teori är att du ska kunna bevisa att du kan trafikreglerna.
Du kan inte kunna för mycket regler, för din skull läs på så att du kan allt, det finns inget som räcker
KAS-CBR900RR skrev:det e ass billigt jag tog 750KR/LEKTION allså du får halva priset nästan.. det e bara bra att köra med skolan du lär dig för livet!!!!
lycka till
Räcker det?
Sen när man kör upp vad är viktigt att tänka på där förutom att sätta ner vänsterfoten (ej höger) kolla i speglarna och på mätarn hela tiden (fast kolla på vägen imellan också) och följa alla skyltar???
The_Plumber skrev:OK tack för svaren allihopa. Man får väl ta sig i kragen och försöka sätta sig med det otroligt tråkiga spelet....fan de börnar ju inte ens :kocko ne men allvarligt talat...så som de försöker lära ut är det i stort sett ingen som kör. Det är så tråkig körning....enligt de ska man inte köra om en bil om det kommer en bil mot en 1 km bort....man kan lätt bli så frustrerad på den perfekta körstilen...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|