Det är fult att skryta...

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
...men jag är så jäkla glad att jag måste nog skriva av mig lite ändå :D

Anmälde mig för några veckor till uttagningen till KTM Junior Cup och idag ringde KTM och hälsade mig välkommen till en träningsdag inför Tyskland! Så nu blir det alltså 5 tävlingar i tyskland i sommar (edit, förhoppningsvis)! :) Tack till Leffe, 420, Jesseboy, Pingis å Barrett för att ni ställde upp som referenser! Tack tack :yoparty

Är det någon mer som kommit med härifrån? Eller känner ni kanske någon som kommit med?

Last edited:
Fan vad häftigt :tummenupp :banana

Grattis som tusan. Se nu till att visa surkålsätarna var skåpet ska stå :)

Det var ju inge skryt!! Det var ju "bara" kul :banana
Ner å visa dom bakhjulet å ryggen :hej

Undra om dom kör nån SENIOR Cup ....:D

///A

OlleR skrev:
...men jag är så jäkla glad att jag måste nog skriva av mig lite ändå :D

Anmälde mig för några veckor till uttagningen till KTM Junior Cup och idag ringde KTM och hälsade mig välkommen till en träningsdag inför Tyskland! Så nu blir det alltså 5 tävlingar i tyskland i sommar! :) Tack till Leffe, 420, Jesseboy, Pingis å Barrett för att ni ställde upp som referenser! Tack tack :yoparty

Är det någon mer som kommit med härifrån? Eller känner ni kanske någon som kommit med?

Näe, vi andra är för gamla..... :rofl

Stort grattis, o lycka till!!!! :banana

/Andreas

Junior ? Allt under 15 eller ? :7peta :rofl Då är det bara att lära sig tyska nu då och bosätta sig där över sommaren :tummenupp Skoj, skoj!! :)

Tack allihopa =)

Hehe jo, det är vi kids mellan 18 och 21 som får ställa upp, kanske från 15 men det var lite olika budskap i de officiella reglerna å de svenska, typ!

Nu gäller det bara hitta en tvåtakt att träna på, för de har nämligen valt KTM 200SX som den hoj som ska tävlas på, lite udda val kan man ju tycka? Men va fasiken, ska väl inte vara några problem för det :P

Stort grattis Olle :tummenupp
Hoppas det går bra för dig och att du får köra vidare efter träningsdagen.
Behöver du någonstans att sova på på vägen ner så säg till.

Lycka till.

/Stefan

Tack tack!
Såhär verkar det som om det blir, 15 st från sverige kör uttagning tillsammans med några andra länder i Tyskland, EN uttagning, kommer man vidare då så kommer man köra i juniorcupen som går i samband med VM. 22 förare går vidare dit.

Från sverige kommer en salig blandning lät det som om på killen, får hoppas att man funkar i den saliga blandningen ;D Han trodde även att det skulle bli ungefär 3st som går vidare från sverige till den riktiga cupen då

Grattis men...Tro inte att du är den enda som kommit med :yoparty
Ska du åka ner till träningen på måndag?.. vette fan hur jag ska komma dit bara.. men det löser väll sig antar jag.

yOOn skrev:
Grattis men...Tro inte att du är den enda som kommit med :yoparty
Ska du åka ner till träningen på måndag?.. vette fan hur jag ska komma dit bara.. men det löser väll sig antar jag.
Tack detsamma du! ;D

Det var kul! Ja, jag ska försöka ta mig dit, jag har ju några extramil jämfört med många andra uttagna ;P Jag ska träna på midlanda i helgen, så det blir fara på fredag till härnösand å sen snurra runt där tills söndag å sen ta tåget därifrån ner till tranås (hur nu det ska gå till). Sen hur man tar sig hem, det blir spännande å se :D

Fast mest spännande blire nog att prova SXen där, man tycker ju att ska pulvret duga till lär det ju bli en riktig knöl att tampas med i registret :)

Så, då har man provat highsidea en "special edition" 200SX.

Träningen var helt okay, foten mindre helt okay. Mycke mer skicklighet än vad jag var beredd på, blir fan svårt i tyskland ju :/

Ejdehage och Bodingh (med reservation för felstavningar) gjorde oss sällskap idag också.

Iaf, slänger med en bild på en moppe och en på en rejsig förare.

Bifogat

• en cool kille.jpg
    en cool kille.jpg
    76.5 KB · Visningar: 233
  • en cool moppe.jpg
    en cool moppe.jpg
    101.9 KB · Visningar: 213
Hoppas ni respekterade STOP-skylten :hihi

Hur gick det? Var var ni?? Vad händer härnäst?

Hojen ser rätt snuttig ut men sablar så tunna mackor!?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT