Nu var det min tur att bidra till att "någon" blir lycklig "ägare" av en R1'a. Denna Någon känner tydligen inte till att man bör skilja på mitt och ditt.
Hojen skulle få nya däck under dagen, en rad bandagar skulle besökas, sköna dagsturer skulle åtnjutas. Nu är min säsång är säkert förstöd, det känns olustigt att vistas i garaget, MC-intresset känns avlägset, tankarna går hela tiden till stölden/MCn/gärningsmännen.
MC: Yamaha R1 1999
Regnr: JWM 068
Färgsättning: Röd/vit/svart
ChassiNr: RN011000014197
MotorNr: N501E022754
Stöldplats: Linköping, Abisko / Vasastaden, Norgegatan, Flerbilsgarage
Stölddatum: 20060805 16:30 - 20060806 10:00
Information om stölden:Stals i flerbilsgarage under natten tillsammans med minst en annan MC- Yamaha R1 2000 blå. Båda MC var vid tillfället låsta med skivbromslås. Spår tyder på att gärningsmänning använt släpkärra.
Har observerat suspekt släpkärra (Endast stått ett par dagar i garaget) samt att Magnussons trafikskolas släpkärra är borta. Minst en stöldbegärlig MC UTAN extra lås stals EJ. Gärningsmännen repa även vår bil på sidan i samband med tillgreppet.
Tips tas emot via PM, formulär eller direkt till polisen (tel. 114 14).
Denna skönhet innan den blev våldtagen
//Emil
Hojen skulle få nya däck under dagen, en rad bandagar skulle besökas, sköna dagsturer skulle åtnjutas. Nu är min säsång är säkert förstöd, det känns olustigt att vistas i garaget, MC-intresset känns avlägset, tankarna går hela tiden till stölden/MCn/gärningsmännen.
MC: Yamaha R1 1999
Regnr: JWM 068
Färgsättning: Röd/vit/svart
ChassiNr: RN011000014197
MotorNr: N501E022754
Stöldplats: Linköping, Abisko / Vasastaden, Norgegatan, Flerbilsgarage
Stölddatum: 20060805 16:30 - 20060806 10:00
Information om stölden:Stals i flerbilsgarage under natten tillsammans med minst en annan MC- Yamaha R1 2000 blå. Båda MC var vid tillfället låsta med skivbromslås. Spår tyder på att gärningsmänning använt släpkärra.
Har observerat suspekt släpkärra (Endast stått ett par dagar i garaget) samt att Magnussons trafikskolas släpkärra är borta. Minst en stöldbegärlig MC UTAN extra lås stals EJ. Gärningsmännen repa även vår bil på sidan i samband med tillgreppet.
Tips tas emot via PM, formulär eller direkt till polisen (tel. 114 14).
Denna skönhet innan den blev våldtagen
//Emil
Last edited: