Mc-ställen i London?

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hallå!

Ute i sista minuten, men ni kan ju alltid hjälpa till!! Åker till London imorron. Hela familjen är mc-intresserad så därför kan det ju vara en bra idé att utforska Englands huvudstads butiker.

Har någon av er några tips på mc-affärer i London??

/Johanna +familj

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Det ska tydligen finnas 2 affärer på oxfordstreet.
Det enklaste du kan göra är dock att gå in på respektive märkes hemsida och kolla deras återförsäljare i london. tex www.ducati.com

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Daytona Motorcycles (Angel)
Angel House, 20-32 Pentonville Road, Islington London

Daytona Motorcylces
42-48 Windmill Hill Ruislip Manor

DUCATI LONDON CENTRAL
2a Gunter Grove, Chelsea London

Fan va snäll jag e :fyllisar

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Skall till London nästa vecka å blir borta en vecka,, tänkte kolla på ett slipon(Micron) till min cbr600rr, nån som vet av något bra ställe man kan kolla in när man ändå är där, verkar ju vara lite billigare i London.

Blåställ

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
SV 1000s
Hej!
Kom hem från London för knappt en månad sedan. Hade letat upp varenda affär på nätet och sprang benen av mig i två dagar... Jag upplevde det som skitdyrt det jag letade efter (hugger och undertail) men det finns en del affärer som är värda att besöka om inte annat för att dom är proffsiga och mycket stilrena....
Leta runt lite på nätet och markera på en karta, jag har tyvärr slarvat bort hemsidan och dom papper jag hade med mig.

Lycka till!

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Vi hittade inga mcaffärer när vi var där, letade inte riktigt, Hittade en affär med lite allt möjligt i. Kommer inte ihåg vad den hette. Hur ska jag förklara var den låg då? Vid portobello road, precis i början...när man går från picadilly uppåt liksom... Den hade lite allt möjligt av motorintresse, gamla delar från bilar etc. Även signerade modellhojar av de flesta förare i Gp...75 pund tror jag att de gick på... värd å titta i iaf...om ni hittar den...

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Affärerna vid Oxford Street (nästan längst ute mot Hyde Park) och Soho Square (samma kedja) har MotoGP-replicajackor för runt lusentappen. Litar inte på dem som skyddskläde direkt men snygga är de. Tror de var lite billigare ute på Camden Street.

Vad gäller riktiga hojbutiker hittade jag en enda ute i Greenwich Village som var sisådär.

Det är nog bara att gilla läget: Vill man hitta vettiga grejer till vettiga priser skall man utanför centrala London.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...