Teddy
"...I been here for years"
...inte tomater då, utan att passera och bli passerad av andra ekipage på banan. En bra artikel som är läsvärd både för snabb som långsam.
The Art of Passing
The Art of Passing
Mycket bra beskrivning av hur det känns och hur man tänker & reagerar, jag har precis som han skriver fullt upp med att bara ta mig runt, att kolla andras spår kanske kommer i årTeddy skrev:...inte tomater då, utan att passera och bli passerad av andra ekipage på banan. En bra artikel som är läsvärd både för snabb som långsam.
The Art of Passing
Montera LGF-skylten väl synlig.GSXR1100R skrev:Mycket bra beskrivning av hur det känns och hur man tänker & reagerar, jag har precis som han skriver fullt upp med att bara ta mig runt, att kolla andras spår kanske kommer i år
abstruse skrev:Lysande läsning! Tack för att du delar med dig Teddy.
Reflektion: Varför ser man så sällan svenska proffs dela med sig av sin kunskap och erfarenhet på olika forum och i media?
App app app, det är personligheten som räknas, det har du predikat.Nyteknik skrev:Därför att de inte kan uttrycka sig. Svenska MC-skribenter delar samma problem. Skillnaden mellan deras amerikanska och engelska kollegor är enorm. Sorgligt men sant.
stavgren skrev:Helt klart läsvärt
Själv är jag förbannat bra på att bli omkörd men suger på att köra om. Nu är det ju inte så ofta långsammare ekipage är ute samtidigt som mig (läs ambulans eller skamkärra)...men när det väl händer blir det nästan alltid samma sak. Kommer ikapp, ligger bakom o väntar på att få rätt läge. Läget, vilket i mitt fall är i princip samma som att nån åker in i depå eller vinkar om mig, dyker aldrig upp och efter ett varv eller två har man vant sig vid tempot o ligger kvar där o trycker. Klart irriterande.
Teddy skrev:...inte tomater då, utan att passera och bli passerad av andra ekipage på banan. En bra artikel som är läsvärd både för snabb som långsam.
The Art of Passing
Mike the bike skrev:Jävligt bra artikel, önskar bara att fler hade läst den.
/M
Ravetrancer skrev:jag har redan när den var uppe förra ggn, helt grymt bra.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|