Prillan73
Lagom e bäst.....
Tänkte att det är lika bra att skriva in det i kalendern redan nu !!
Det blir kanske den sista innan hösten ??
Shiiit prillan. Du är snabb duPrillan73 skrev:Tänkte att det är lika bra att skriva in det i kalendern redan nu !!
Biifer skrev:Hur är det med ålder? Jag fyller 18 den 3:e mars. Kommer man in då?
Men..., det är ju hur bra som helst. Tack mammabikerwoman skrev:Jag kan vara din morsa den kvällen Ska fixa in dig
Eller så har vi förfest i Tälje och drar till Tivoli i samlad tropp!Wassup skrev:någon som har en bra vägbesrivning dit från sthlm C
tänkt att någon som ska dit kan ju lägga ut en bild så man känner igen någon eftersom inte känner någon som ska dit.
låter som en bra ideYasha skrev:Eller så har vi förfest i Tälje och drar till Tivoli i samlad tropp!
Yasha skrev:Eller så har vi förfest i Tälje och drar till Tivoli i samlad tropp!
MUAHAHAHAHAAAA!!! Vilken tur att du inte bor i Södertälje då!Ghost skrev:Ameh!! Du vet ju hur det blir om vi förfestar... Då har ju alla redan gått hem när vi dyker upp på Tivoli!
MikkE skrev:Shiiit prillan. Du är snabb du
Biifer skrev:Hur är det med ålder? Jag fyller 18 den 3:e mars. Kommer man in då?
TwinSucker skrev:
Jag tror nog att hon och Betsy ångrar att dom valde det annorlunda alternativet och trodde att det skulle bli lika bra som vanligt :kocko
Så Jag tror att dom hoppas att det va den 19:e mars imorgon så att dom slapp ångesten av allt som dom minns från igår...
TwinSucker skrev:
Så Jag tror att dom hoppas att det va den 19:e mars imorgon så att dom slapp ångesten av allt som dom minns från igår...
'betsy skrev:Ja det var stundtals ingen vacker syn
Men mest syntes nog de gröna tröjorna, behövs nog en tequila eller 5 för att ögonen ska lugna sig
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|