okej ska dra det här lite kort: min far har/hade en R1:a som blev stulen i sthlm dvs jag hade lånat den för att serva skiten "och nej detta är ingen jävla skenförsäkring" han har en familje försäkring via Folksam på den vilket gör att alla i hushållet får använda den! iallafall han blev plötsligt inlagd på sjukhus så jag har tagit över hela ärendet om stölden..vilken innebär att jag har skickat in alla satans papper nycklar mm och en fullmakt som min far då skrivit på att jag får sköta allt! den vart snodd natten mellan 24-25 juli dvs sjukt länge sedan! killen på folksam i gävle "där då min far bor å ärendet e handlagt har haft det i 2,5 månad sen får han för sig att skicka det till en annan kille i sthlm som inte har den blekaste om vad faan allt handlar om..han skulle ha skickat papprerna till killen i sthlm 1/10 dom har fortfarande inte dykt upp än! gävle killen har dess utom sagt av sig ärendet till han i sthlm.. nu har det gått 3 mån utan någe svar/ersättning alls..finns det nått jag kan göra här..min far ligger fortfarande på sjukhus å kan inte ta tag i det! i försäkrings pappren står det 1 mån efter handlagt ärende! börjar bli jävligt förbannad på det här