23 mil i spö regn, men det var det värt!

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
har vart så jävla less på dtn:s orginal utseende, så igår tog jag och steffo en sväng till Djurmo (Borlänge) & handlade lite lysen & en ny framskärm :)

vi åkte från Gävle ca. 8.00 när det precis hade börjat "dugga" lite härligt :tungan det var inget som kläderna inte tålde, men efter en kopp kaffe i Falun så började det bli lite "större" droppar & det började regna lite friskare. Men vi tog oss iaf. till Djurmo utan att vara helt genom blöta. handlade det vi skulle, sen skulle vi bara hem igen oxå ca.13mil, i spöregn :3freak FY FAN, ingen höjdare att åka orginal dt med crosshjälm, kändes som man fick nålar i ansiktet.. men till sist kom vi iaf. hem (genomblöta) och det här blev resultatet :yoparty
ni som sett dom orginal fattar kanske varför jag böt skärm och blinkers iaf. :fyllisar kalaset gick lös på 1218:- och då ingick 1liter olja oxå :tungan

Bifogat

• bak ny.JPG
    bak ny.JPG
    137.2 KB · Visningar: 383
  • framskärm.JPG
    framskärm.JPG
    75.8 KB · Visningar: 283

MikkE

Guest
ser bra ut :):tummenupp

du kommer dock bli förkyld resten av sommarn pga detta och det blir inge åka.. ledsen :rolleyes:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
MikkE skrev:
ser bra ut :):tummenupp
du kommer dock bli förkyld resten av sommarn pga detta och det blir inge åka.. ledsen :rolleyes:

jo blev jävligt nöjd :banana
det enda jag skulle vilja fixa nu är ett nytt framlyse & dra pluggen eller en ny krök & så har jag ju ljuddämpare ligger :yoparty
så farligt är det inte, men när jag tog av mej handskarna här i Gävle så var ju inte händerna det mysigaste jag sett, dom var vita & BLÅA! :zpy men en varm dusch gjorde sitt & nu är jag redo igen :tungan

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
tack, tack :)
jo, jag tror det, det var nån universal. förmodligen till yz eftersom den är yamaha-blå :rolleyes:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Mycket snygg baklampa. Ser ut som dioder.

Najs!

:)

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Padde skrev:
Mycket snygg baklampa. Ser ut som dioder.

Najs!

:)

tack, men det kan ju bero på att det är ett diod-baklyse :D ska ta bilder sen nån kväll när det är mörkt så man ser hur det ser ut när det lyser :gnissla
tog av pakethållaren nyss. blev det snyggare utan? vad tycker ni? :rolleyes:

Bifogat

• paket borta.JPG
    paket borta.JPG
    63.9 KB · Visningar: 505

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
...
mycket bättre, var helt klart värd dom pengarna du la mer... mycket snyggare än orginal

Nitro::

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2004
Hoj
En svart en jäklel
Det blev fint :yoparty

men måste bara säga en sak. Om du är den ag tror du är. (Han som kör runt som en dåre på en blå dt 125) borde du inte tare lite lungt på hojen så du inte krachar :tungan .
Senast jag såg dig körde du om en bil nedanför plantagen i gävle, sen vek du in framför bilen så man såg hur bilens bromslysen tändes. Plus att det var en korsning där framme.
Sen har man ju hört att du kört mott rött :stop

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Nitro:: skrev:

men måste bara säga en sak. Om du är den ag tror du är. (Han som kör runt som en dåre på en blå dt 125) borde du inte tare lite lungt på hojen så du inte krachar :tungan .
Senast jag såg dig körde du om en bil nedanför plantagen i gävle, sen vek du in framför bilen så man såg hur bilens bromslysen tändes. Plus att det var en korsning där framme.

jag ska säga till mamma om han inte slutar.. det lovar jag!!!! :lol

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Joo den ser nice ut nu maxx! :kär
Men jag tycker den var hetare med pakethållare..

Censurea ut reg nr så ingen klåpare slår på vv.se och åker hem till idg och tar den...

Kommer och hälsar på dig imorgon på jobbet jag och Isak. Puss

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Nitro:: skrev:

ursäkta :tungan men det var mer när man nyss fick kortet som man körde lite för fort ibland :näsblod försökt att lungna ner mej lite nu! bra iaf. att nån tänker på vad man gör och rättar mej lite (kan bli rätt gas-glad på min orginal "moppe")
men kört mot rött tror jag alldrig att jag har gjort faktiskt, så det är jag iaf. oskyldig till :)

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
125:a är ju bara kul när det är regn! Då känns det ju iaf som om det finns nån motor på den :p Kul att ligga på ställ i rondeller på 3:an :)

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
125:a är ju bara kul när det är regn! Då känns det ju iaf som om det finns nån motor på den :p Kul att ligga på ställ i rondeller på 3:an :)
ÄH! postcykel ska det va!!!! :kocko

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...