Sturup Raceway

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
sturupraceway__04.jpg

sturupraceway__03.jpg

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det ser onekligen ut som om det finns mindre bra avåkningszoner på vissa ställen, särskilt efter gamla start- och målrakan.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Det ser onekligen ut som om det finns mindre bra avåkningszoner på vissa ställen, särskilt efter gamla start- och målrakan.
Nej dom räcker till gott och väl, vi har kört av där massor av gånger bara för att testa bollhavet och det funkar.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Nej dom räcker till gott och väl, vi har kört av där massor av gånger bara för att testa bollhavet och det funkar.
Ja, men den ser väldigt kort ut; det måste ju gå 200+ med en superbike precis innan bromspunkten?

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Utbyggnaden är bland det vettigaste som har hänt här nere på lång tid!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Ja, men den ser väldigt kort ut; det måste ju gå 200+ med en superbike precis innan bromspunkten?
Nej snarare fullt på tvåan, gissar på 160 med min drevning.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Team EMR återuppstår för en exklusiv session då min gixxer skall få rasta sig på Sturup den 3/7!!! :tummenupp

Visst går det att komma upp i 200+, att sedan inte SNIGEL1100RR knappt får i 2:an innnan det är dags att bromsa är något helt annat och skall inte tas som representation för alla Superbikes.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jalle skrev:
Team EMR återuppstår för en exklusiv session då min gixxer skall få rasta sig på Sturup den 3/7!!! :tummenupp

Visst går det att komma upp i 200+, att sedan inte SNIGEL1100RR knappt får i 2:an innnan det är dags att bromsa är något helt annat och skall inte tas som representation för alla Superbikes.
Vad då återuppstår? Sök på EMR här på SH och se vilket jobb Executive Management lägger ned, din svikare. :mad:

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Den som söker i trådar han finner, här är man borta från banorna ett par dagar och vad händer?

Jo, det stolta TEAM EMR blandar ihop sig med Team The Båtten Is Nådd???

Är det detta du menar med "vilket jobb Executive Management" lägger ner?

Givetvis skall detta meddelas den numera stadgade, ex. rookiechampen, metalguden, bootsens okrönte konung, depåernas übermaestro samt mästaren på Fordmekning - Chrille The Poodel.

Kunde du inte ha slagit ihop påsarna med något FRAMGÅNGSRIKT team?? :confused:

/Ledsen

valmers skrev:
Vad då återuppstår? Sök på EMR här på SH och se vilket jobb Executive Management lägger ned, din svikare. :mad:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jalle skrev:
.....

Däm!! That skåning is going to build another german racer. Will this be his future project??
streetfighter_bim1.jpg

Hur mycket kortare kan du bli utan att få stryk av Pjoscar??

Så länge det inte spelas Meduza i depåtälten så är det inte EMR på riktigt. Det trodde jag Valmers hade förstått iaf...

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jalle skrev:
Den som söker i trådar han finner, här är man borta från banorna ett par dagar och vad händer?

Jo, det stolta TEAM EMR blandar ihop sig med Team The Båtten Is Nådd???

Är det detta du menar med "vilket jobb Executive Management" lägger ner?

Givetvis skall detta meddelas den numera stadgade, ex. rookiechampen, metalguden, bootsens okrönte konung, depåernas übermaestro samt mästaren på Fordmekning - Chrille The Poodel.

Kunde du inte ha slagit ihop påsarna med något FRAMGÅNGSRIKT team?? :confused:

/Ledsen
Chrille skrev:
Så länge det inte spelas Meduza i depåtälten så är det inte EMR på riktigt. Det trodde jag Valmers hade förstått iaf...
Ja, medan övriga herrar i EMR sitter hemma och ser på Bingolotto befinner sig den sista spillran i depåerna och chefar, lökmekar, är bakis och dreglar efter gridgirls. Det är möjligt att musiken inte är riktigt så exponerad som är önskvärt, men vad gör herrar soffpotatisar/familjefäder för att åtgärda den saken? :mad:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jalle skrev:

Tjoho Jallemannen is back is .... men vänta lite här, kommer du att köra Bumse med extra allt eller vad :va

Givetvis kommer du att köra skjortan av allt och alla eller inte, enligt valmers kan man hålla stumt i alla kurvor på SRW.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
valmers skrev:
Ja, medan övriga herrar i EMR sitter hemma och ser på Bingolotto befinner sig den sista spillran i depåerna och chefar, lökmekar, är bakis och dreglar efter gridgirls. Det är möjligt att musiken inte är riktigt så exponerad som är önskvärt, men vad gör herrar soffpotatisar/familjefäder för att åtgärda den saken? :mad:

Alltså, bara så att vi får det hela riktigt klart så har vi riktiga trendkillar som är ute i svängen inte tittat på Bingolotto sedan Loket slutade, han hade liksom ALLT, nu är det bara bleka kopior. Gunde :confused:

Sen kan du ju smaka på denna sannolikhetskalkylen:

Vinna 100 000 000 000 000 miljoner på Bingolotto eller hitta EN gridgirl på ERF.
:rofl :lol :rofl :lol

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jalle skrev:
Alltså, bara så att vi får det hela riktigt klart så har vi riktiga trendkillar som är ute i svängen inte tittat på Bingolotto sedan Loket slutade, han hade liksom ALLT, nu är det bara bleka kopior. Gunde :confused:

Sen kan du ju smaka på denna sannolikhetskalkylen:

Vinna 100 000 000 000 000 miljoner på Bingolotto eller hitta EN gridgirl på ERF.
:rofl :lol :rofl :lol
Vid närmare efterforskning så visar det sig att vår räcergud Jalle numera håller till i gatgruppen, det är med sorg i hjärtat som jag skriver dessa ord, vad har gått snett i ditt liv Jalle, det har bara gått utför med allt för din del, snart ser vi dig poserande utanför BK med miniblinkers & kolfiberhugger med oskrapade knäpuckar.

:( Snyft...

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
GSXR1100R skrev:
Vid närmare efterforskning så visar det sig att vår räcergud Jalle numera håller till i gatgruppen, det är med sorg i hjärtat som jag skriver dessa ord, vad har gått snett i ditt liv Jalle, det har bara gått utför med allt för din del, snart ser vi dig poserande utanför BK med miniblinkers & kolfiberhugger med oskrapade knäpuckar.

:( Snyft...

Dessa påhopp.....

VEM vågar trotsa The Mighty Sådskånes Emse som på sin hemsida skriver att giltig licens måste uppvisas vid körning i vit grupp??
Det licenskort jag har duger inte till någon närmare granskning då jag ändrat från 2003 till 2005 med tuschpenna......duger i en mörk bar för att impa på 52-taggarna.......men inte i fullt dagsljus på Sturup när en ivrigt granskande
Mike Sundgren kollar behörigheten.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jalle skrev:
Dessa påhopp.....

VEM vågar trotsa The Mighty Sådskånes Emse som på sin hemsida skriver att giltig licens måste uppvisas vid körning i vit grupp??
Det licenskort jag har duger inte till någon närmare granskning då jag ändrat från 2003 till 2005 med tuschpenna......duger i en mörk bar för att impa på 52-taggarna.......men inte i fullt dagsljus på Sturup när en ivrigt granskande
Mike Sundgren kollar behörigheten.
Sädskånes Ämse, är detta lantmannarejsing å sånt, klart att du ska lösa in licensen, Jalle, Martin och Chrille är ju redo för ERF 2005, nu har ni chansen att piska Båtten is nådd på himma plaun, vi kör nästa rejs i höst på Kneudan och där äger ni juh.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jalle skrev:
VEM vågar trotsa The Mighty Sådskånes Emse... ...Mike Sundgren kollar behörigheten.

Helt apropå kommer jag och tänka på Darkwing Duck och därifrån är steget inte långt till Gammel-Micke iförd ett svällande skinnställ ackompanjerat av en sammetsröd mantel.

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
När kan man provköra den?
Var kan man hitta alla träningstillfällena på banan?

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...