Nyteknik skrev:Planerar att lägga vantarna på ett lagom udda men någorlunda konkurrenskraftigt objekt att köra Rookie1000 med nästa år. Funderar på en TL 1000 S. Kan det vara något? Eller är det bara en dum dröm som kommer göra mig besviken?
Nyteknik skrev:Planerar att lägga vantarna på ett lagom udda men någorlunda konkurrenskraftigt objekt att köra Rookie1000 med nästa år. Funderar på en TL 1000 S. Kan det vara något? Eller är det bara en dum dröm som kommer göra mig besviken?
EBS skrev:Passar inte R motorerna bättre för trimmning och dessutom har dom ju en "båt" orginal så du slipper skaffa det.
ZoulFly skrev:Eller varför inte en hyfsat konkurrenskraftig R1:a som det dessutom går att hitta reservdelar till när du kraschar
oscar skrev:Det där är inte en sån TL du hittar överallt! Är ju tex inte chassie... Jag tycker det hade varit coolt! Köp, bygg båt o tävla!!!
Nyteknik skrev:Såklart det förväntade och mest praktiska valet. Men jag vill köra något udda och gärna en twin. Att hitta reservdelar till en TL 1000 S borde inte vara svårt. Modellen har sålts i stora mängder och många har skrotats.
Mattias skrev:TL1000S är väl ändå välkänd som en av de sämsta motorcyklarna i modern tid? Den ramen, den bakfjädringen... Du gör det bara svårare för dig, skulle jag tro. Bit i sur-dolmen och köp en R1, effektivaste Rookievapnet skulle jag tippa.
Goodstuff skrev:OM du vill köra med den så gör det men förvänta dig inga underverk. Vi får väl slåss om sistaplatsen.
Nyteknik skrev:Synd att det inte finns en klass enbart för tvåcylindriga hojar./B]
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|