Har haft en sån. Hjul är väl som vanligt... Ekra om de nav du har eller beställ eller köp fälgar. Inget vidare tryck i de men du kan ju åka hur långt som helst utan problem. Kvalitet är det på grejjerna. Du kan rycka en kabel under sadeln ja som gör den lite vassare.ozeo skrev:ähh..de enda jag vet är att man bruka slänga på alu fälgar på dessa hojar...annars e de bara o försöka hitta nå kitt.
mellan 6- massa papp kostar det =)
sen ska de väl finnas nån strypning(elektrisk) på den...har för mig under sadeln men man kan ha fel..ha du provat sökt på forumet?
mr_rockster skrev:Har haft en sån. Hjul är väl som vanligt... Ekra om de nav du har eller beställ eller köp fälgar. Inget vidare tryck i de men du kan ju åka hur långt som helst utan problem. Kvalitet är det på grejjerna. Du kan rycka en kabel under sadeln ja som gör den lite vassare.
PutteLiten skrev:Honda ägare vet värdet av en Honda och säljer inte den.
Yamis ägare gör allt för att bli av med sina sunkhögar
Köp en XR650 i stället. De kom 00 och är bra mkt bättre än en XR600 :
bmwjohan skrev:jag vet inte om det där var riktat mot mig. ifall det var det så vill jag helst bara betala 20.000kr för en xr 600. en xr650 är alldeles för dyr för mig. om jag hade 50.000 att lägga skulle jag köpa en husaberg 650 istället.
ozeo skrev:vill du ha någerlunda effekt o kvalite leta vidare på en xr600
vill du ha kvalite o inte lika mycke effekt skaffa en tt eller dr eller likn. man kan ha lika kul på en sån beroende på hu duktig man är
Thompada skrev:Nån som byggt motard på YAMAHA TT600R -98/99
- lämpliga hjul ???
- trim ???
- vad mer ???
Thompada skrev:Nån som byggt motard på YAMAHA TT600R -98/99
- lämpliga hjul ???
- trim ???
- vad mer ???
Z.w.A skrev:Kolla in dessa sidor för tillbehör:
www.off-the-road.de
www.kedo.de
Vad är det som sladden under sitsen stryper?
Om man slänger på ett slipon spelar ingen roll villket, helst även krökar och öppnar lufburken minst motsvar 75mm hål, bestyckar in fuggarna. i detta skick röker man xr 600 med motsvarande åtgärder! vill man röka husa bergare 650ior så byter man bara kamm till en typ megacyckle allroand och portar toppen byter till micuni/dellorto fuggar med avstämd insug, högkomp! (har provat tro mig!) Snabbaste orginalmotor med bara yttre trimm dvs rätt yttre trim såsom krökar dämp förgas, luftinsläpp, ej ingrepp i motor Är xr 650 (tro mig har provat, xr 600, xr 650,husaber,husqarna 570,610,ktm 660,640, Mot varandra i några år! Bästa vrid har helt klart tt600 stor skillnad. Bennybmwjohan skrev:hur mycket vassare blir dom om man rycker kabeln?
jag är lite på jakt efter en honda xr600, men det är så fruktansvärt dåligt utbud av dessa. yamaha tt600 finns det dock i överflöd. det känns som att det måste ha sålts hundra 600tt för varje xr600 som sålts. fattar inte riktigt varför för hondan verkar ha sjukt bra kvalite, den har mer effekt än yamahan och väger rätt mycket mindre. vad är det som gör yamahan så fruktansvärt populär? jag fattar noll....
om man rycker den där kabeln, kommer en tt600 då i alla fall i närheten av en xr600?
Boost 2 skrev:Om man slänger på ett slipon spelar ingen roll villket, helst även krökar och öppnar lufburken minst motsvar 75mm hål, bestyckar in fuggarna. i detta skick röker man xr 600 med motsvarande åtgärder! vill man röka husa bergare 650ior så byter man bara kamm till en typ megacyckle allroand och portar toppen byter till micuni/dellorto fuggar med avstämd insug, högkomp! (har provat tro mig!) Snabbaste orginalmotor med bara yttre trimm dvs rätt yttre trim såsom krökar dämp förgas, luftinsläpp, ej ingrepp i motor Är xr 650 (tro mig har provat, xr 600, xr 650,husaber,husqarna 570,610,ktm 660,640, Mot varandra i några år! Bästa vrid har helt klart tt600 stor skillnad. Benny
PutteLiten skrev:Honda ägare vet värdet av en Honda och säljer inte den.
Yamis ägare gör allt för att bli av med sina sunkhögar
Köp en XR650 i stället. De kom 00 och är bra mkt bättre än en XR600 :
ozeo skrev:klart den klarar men att gå upp på baken så måste du nog amnvända koppling..
min xr går upp på 3an på bara gas men då får man jobba för det "rycka o slita"men den e helt original o originaldrevad.. tycker min xr går bättre "under 100" än min gammla ktm lc4-99
köpte den för 20 papp då följde isdäcken med..motardfälgar köpte jag veckan efter för 6 papp så 26 för allt. det e jag ganska nöjd med. men då e det en slit o släng hoj. att använda xr till motardsyfte e kanon oså
nästa offroad/motard blir nog en xr650 vill inte ha nå effektsvagare än 600an o vill inte serva hela tiden.
jag skambjöd o fick den för de pris jag ville..prova skicka iväg nåra mail man vet aldrig...
närheten av dig.
http://www.blocket.se/view/3643996.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/3485474.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/3366572.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |