1700 mil.
Inga problem,går hur fint som helst.
TTR kommer aldrig slå en KTM i effekt,för att jämföra en luftkyld stånka med en motor som är utveckald tidigt 80-tal med en mordern vätskekyld går inte.
Men TTR går (nästan) hur länge som helst.
Sen beror det på vad man skall ha den till,du är säkert snabbare på en TTR i skogen än Tex en Duke,även om TTR anses vara tung,men på gatan blir du ifrånkörd så det skriker om det.
I vilket fall kolla på Rolfs hemsida och gör modden som han har gjort och du får en betydligt rappare hoj.
Har själv samma "trimgrad " på min.
Sen är fördelen med TTR att den kräver lite service nästan vibrationsfri (nåja)
jämfört med flickornas favorit KTM.
Det är i princip samma motor i alla TT modeller,skedde dock en uppgradering -98 då TTR kom den handlade mest om tändkurva och liknade inga maskinella uppdateringar.
Titta på budhojarna (TT) dom går långt.
EDIT: TTR:en har 600 mils serviceintervalller vilket innebär oljebyte och ventilljustering.Tror att dom ökade intervallen from 00 till 1000 mil.
Kolla bakre motorfäste och om det finns några svetsningar på motorkåporna,felinställda TTR som fått STORA bakslag blåser ibland packboxar och kopplingskåpor.
Priset är enl "listan" 28 000 men dom flesta -98 ligger runt 30 000 eller över i annonserna men då med lite mer godis på tex slip-on osv.
(blev långt)