MC-dagarna 24-27 juli

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Hoj
Honda CBR 1000 F
Tjenis gott folk!

Undrar bara om det e nån mer än jag som skall dra till mc-dagarna i västervik?
Kanske t o m vara med i kortegen? :tuttar

En ny DTM?!
Med ett sant nick forvantar sig nog manga pa att du levererar lite bra tider och filmer!:yoparty

Snåla j*vlar som driver MC-dagarna:mad:
När jag hade min BMW utställd så var man tvungen att betala
fullt inträde till en konsert 400sek för att delta i prisutdelning.
Aldrig mera några MC-dagar:gnissla

En ny DTM?!
Med ett sant nick forvantar sig nog manga pa att du levererar lite bra tider och filmer!:yoparty

Haha än så kan jag inte leva upp till orginalet :p Ge mig 20 år så :D
Har använt det nicket i säkert 4 år... 3½år längre än jag vetat om mc-DTM:rolleyes:

Får väl se till att skaffa biljett till hojrocken också =) Missade den förra året...
Det e en jäkligt kul tillställning! Speciellt om man får tur med vädret hehe...
När jag förra året var ute vid Gränsöslott... och hade parkerat i hagen (dom använde den som p-plats) så började det regna som faan... det tog ett tag innan jag kom ut från den lervällingen kan jag ju säga... hela bilen var brun hehe..

Hade ju inget mc-kort förra året heller, så man kände sig ju lite utanför hehe... men nu e man äntligen en i gänget :yoparty

Ni hojfantaster som inte varit på mcdagarna innan... kom...det e verkligen värt det. Det rullar ju runt bland 10 000 hojar i stan.

www.mcdagarna.se

Kanske åker med 2 kompisar från norrpan, men beror lite på om jag får igång och hinner besikta min duke innan..

Vad kostar kalaset?

Är det fest utanför området?

Möjlighet till snikcampa i närheten? :D

Och slutligen :tuttar ?

Kanske åker med 2 kompisar från norrpan, men beror lite på om jag får igång och hinner besikta min duke innan..

Vad kostar kalaset?

Är det fest utanför området?

Möjlighet till snikcampa i närheten? :D

Och slutligen :tuttar ?

I stan e det la inget som kostar egentligen. Finns ju öltält å grejer.
Borta vid Gränsö slott så har dom ju byggt upp en inhängnad med mc-tillbehör å utställda hojar osv, där var det la 80 spänn i inträde eller nåt.. Konserter varje dag också :D Inträde dit också, 300 eller nåt.

Man får se myyyycket fint kan jag ju lova :D

Hehe ja folk campar överallt, du får sneaka runt ;)

Jag har aldrig förstått mig på det där med MC-dagarna... Var där en dag för två år sen. Sunkcamping och massa halvkass gubbrock, krompråmar till förbannelse och en massa överåriga gubbar som man inte har nåt gemensamt med. Och så Hells Angels.

Nä, ska man campa och dricka öl ska det vara rejält, buss dit så man slipper ta det lugnt på lördagkvällen för att kunna köra hem på söndagen, inga hojar som man måste smyga förbi för att inte välta i dyngan och det sista, bra band! Boppers och Rubliners går fetbort, jag är inte 75 år gammal än. För djävulen.

Kolla http://www.wacken.com så fattar ni vad jag menar. :tummenupp

Jag ska dit och ställa ut hojen. Om ni hör musik på hög volym på Fredag kväll på campingen är det kanske jag som testar DVD anläggningen i släpet.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman