Har det svarta på höger bild. Är mkt nöjd med kvaliten! Kan varmt rekomendera detta ställ...porec skrev:Nån som har detta ställ? Vanucci Profi I ???? hur funkar det, är ni nöjda? är det litet i storlek?
oki ska letayonsson skrev:sök och jag garanterar att du ska finna. Har inga egna erfarenheter av det, men vet att stället diskuterats i trådar med namnet på butiken i rubriken.
jo tack jag har läst i andra trådar å alla säger så olika om vilken storlek som passar... skit samma.. det blev ingen, jag tvekade igår.. tänkte tar det imån (idag) och vid lunch när jag skulle gå in för att kolla och beställa.. ja va fan då var alla borta.. de hade typ 7 olika storlekar och färger... å nu så finns det bara en storlek kvar i en färg.. å den passar inte.. så jag blev utan ställ...Zee skrev:Har haft ett Vanucci sådant spm på bilden och t.o.m. klotat i det på bana i ~90 knutar. Skraåsår på lädret o sömmarna höll.
Ett problem som jag hade med mitt ställ va att de skavde i knävecken. Meterialet som sitter i knävecken är strech och "gned" upp skrapsår i knävecken. Rätt störigt faktiskt.
Men nu var mitt ngt för stort så kanske var det därför det skavde.. Jag väger ~80 kilo och 184cm lång. Stlrk 54 var för stort för mig.
Sök och du ska finna 2-3 trådar om detta.
Här är min tråd om det iaf: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68633
Korvgubbe har också sånt ställ så PM:a honom o hör vad han tycker, han hjälper dig säkert.
porec skrev:jo tack jag har läst i andra trådar å alla säger så olika om vilken storlek som passar... skit samma.. det blev ingen, jag tvekade igår.. tänkte tar det imån (idag) och vid lunch när jag skulle gå in för att kolla och beställa.. ja va fan då var alla borta.. de hade typ 7 olika storlekar och färger... å nu så finns det bara en storlek kvar i en färg.. å den passar inte.. så jag blev utan ställ...
Eller så köper man ett RST-helställ från www.harpersraceshop.co.uk för 3 600 kr inkl frakt, de är redan i full gång!Zee skrev:Köp ett RST helställ för 5 papp från www.rst.nu när de kommer igång istället.
Nix, inga knäpucks. Men jag har ett par titanpuckar till salu http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...ml%26sida%3D1%26sortfalt%3D6%26sortextra%3Dupporec skrev:Fick hem stället idag.. men nu min fråga NI SOM HAR OVAN NÄMNDA STÄLL, FICK NI NÅGRA "KNÄPUCKAR" TILL..?
Jag har just det du köpte (ett blått stl. 54) och jag fick knäpuckar till.porec skrev:Fick hem stället idag.. men nu min fråga NI SOM HAR OVAN NÄMNDA STÄLL, FICK NI NÅGRA "KNÄPUCKAR" TILL..?
hur mycket? å vad är skillnaden mellan titan och den vanliga?FUBAR skrev:Nix, inga knäpucks. Men jag har ett par titanpuckar till salu http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...ml%26sida%3D1%26sortfalt%3D6%26sortextra%3Dup
fan.. .ska maila och klaga på dom....jag vill också ha på köpet..! eftersom det står att det ingår..!CeltaniC skrev:Jag har just det du köpte (ett blått stl. 54) och jag fick knäpuckar till.
porec skrev:hur mycket? å vad är skillnaden mellan titan och den vanliga?
fan.. .ska maila och klaga på dom....jag vill också ha på köpet..! eftersom det står att det ingår..!
Ok, jag köpte det 2-delade och jag fick inga till.CeltaniC skrev:Jag har just det du köpte (ett blått stl. 54) och jag fick knäpuckar till.
Porec skrev:hur mycket? å vad är skillnaden mellan titan och den vanliga?
så du kommer inte ner... jaja... nja.. vet inte om jag vill ha sånna.... är hårda.. bättre med vanliga..! å gnistor.. det kan jag göra med fotpinnarna..heheFUBAR skrev:250:- Titan har högre posörfaktor, slår fina gnistror när du skrapar knä
Dock oskrapade.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |