EasyRider
vilse på livets ocean.......
Jag har lite lösa planer på att sälja min ninja då den mest står i garaget. Jag undrar då vad den kan vara värd. Den är värd det någon är beredd att betala för den och det kan skilja sig markant från ens egen uppfattning. Därför ställer jag nu frågan till er.
Uppgifter om hojen:
-------------------------------------------------------------------------
Uttagen 23/8 2002
Svensk- såld med en ägare (mig), ca 1400 mil (jag har inte kikat på ett tag), full service- bok, stora servicen + nya däck Metzeler Roadtec 2005-03-24. Däcken har gått max 150 mil efter det uppskattar jag. Den är välbehållen och ser nästan ny ut. Den har alltid stått i garage och ej heller ute i solen några längre stunder.
Fint skick, vettigt körd (ej wheelad, burnad eller bankörd). Liten skavank på vänster sidokåpa efter sammanstötning med kanin (syns ej ).
Ja, vad tror ni?
Uppgifter om hojen:
Uttagen 23/8 2002
Svensk- såld med en ägare (mig), ca 1400 mil (jag har inte kikat på ett tag), full service- bok, stora servicen + nya däck Metzeler Roadtec 2005-03-24. Däcken har gått max 150 mil efter det uppskattar jag. Den är välbehållen och ser nästan ny ut. Den har alltid stått i garage och ej heller ute i solen några längre stunder.
Fint skick, vettigt körd (ej wheelad, burnad eller bankörd). Liten skavank på vänster sidokåpa efter sammanstötning med kanin (syns ej ).
Ja, vad tror ni?