Kanske slöa om du tänker tävla med den, men ska man tävla köper man ju inte en sån. På landsväg duger den gott och väl...H4 skrev:Farsan har en gul/svart. Grymma hojar men kanske en aning slöa jämfört med literhojarna.
Men de är fortfarande snyggast
Skruvar du av den enorma orginalhållaren så kan du alltid skruva tillbaka den. Sen vet jag ju inte hur du måste fästa den nya. Men kan du fästa den i samma hål så är ju allt lugnt.Teamturbo skrev:har en liter fråga köpte mig en 954 igår och tänkte beställa en skylthållare me blinkers så man får de orginal läppen.. då till frågan hur sitter den fast går de montera den utan att förstöra något? vill helst att man ska kunna sätta tillbaka till orginal?
tacksam för svar
//Johan
Firefly skrev:Fanns lite intresse i en 954-tråd. Här är den!
Fyll den med frågor, info och glädje!
Tjohoo!!!
Helgon26 skrev:Hej, jag tänkte köpa en 954 och har blivit erbjuden en importerad 02a som har gått 1800 mil, den har ingen servicebok och han har lackat om den.....låter ju inte helt bra men han säger att den inte e kraschad och ska vara i bra skick. 47.000kr har jag prutat ner den till men frågan e ju om det e värt dom pengarna eller om man ska lägga till 20 tusen o få en svensksåld orginal?? vad tror ni?
Helgon26 skrev:Hej, jag tänkte köpa en 954 och har blivit erbjuden en importerad 02a som har gått 1800 mil, den har ingen servicebok och han har lackat om den.....låter ju inte helt bra men han säger att den inte e kraschad och ska vara i bra skick. 47.000kr har jag prutat ner den till men frågan e ju om det e värt dom pengarna eller om man ska lägga till 20 tusen o få en svensksåld orginal?? vad tror ni?
Blondie skrev:Pruta o köp inte mycket garanti kvar på en 02 ändå kolla upp så mycket det går efter repor i ram sving osv
Kenya skrev:Hejsan bröder
Eftersom ingen hade svar i forumet om detta är en honda orginalkuts kanske nån här vet...
The blade skrev:Ingen fabriks garanti alls eftersom det inte är svensksåld
Blondie skrev:Japp har en själv
Kenya skrev:Såg precis bilden du hade lagt upp.. fan va gött beställde en idag men va inte 100% säker på om det va den
Ska skicka in cykeln på 1200mil service nu.. vad ska göras?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |