TL1000 S/R åkning 10/6 i STHLM

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Hejsan alla tl1000 åkare vi borde träffas och åka en sväng ihop och efter att ha snackat med Martin så kom vi fram till att den 10 juni blir bra.
Vilka ? I första hand endast för tl1000 hojar.
Vart ? I stockholm med omnejd roslagen,vaxholm,nynäshamn,slingerbulten inte alla dessa ställen men beroende på deltare så bestämmer vi det senare.
När ? Vi samlas mellan klockan 9 & 10 för AVFÄRD 10.00 från Mc Donalds i upplands väsby.

Fyll på listan genom att kopiera den och lägga till ditt namn.

1. tlmartin
2. tl1000larsson
 
Last edited:

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Whooo...
Skulle vilja men jag har ingen aning om ifall jag kan lyckas vara där då...

Kan jag så ska jag!

Hörru Lasse. Jag måste ju dra ner redan på fredan i så fall... Å hem på söndan förmodligen. Kan jag krascha hos dig då? Men du får fan hålla händerna i styr då! :fatta!
Får väl hålla käft om det på TLZ i så fall med tanke på de senaste trådarna... :hihi
 
Last edited:

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8
Octofinger skrev:
Whooo...
Skulle vilja men jag har ingen aning om ifall jag kan lyckas vara där då...

Kan jag så ska jag!

Hörru Lasse. Jag måste ju dra ner redan på fredan i så fall... Å hem på söndan förmodligen. Kan jag krascha hos dig då? Men du får fan hålla händerna i styr då! :fatta!
Får väl hålla käft om det på TLZ i så fall med tanke på de senaste trådarna... :hihi
Nu ska jag ju inte svara åt Lasse men det går nog att ordna sov platser :tummenupp
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Octofinger skrev:
Whooo...
Skulle vilja men jag har ingen aning om ifall jag kan lyckas vara där då...

Kan jag så ska jag!

Hörru Lasse. Jag måste ju dra ner redan på fredan i så fall... Å hem på söndan förmodligen. Kan jag krascha hos dig då? Men du får fan hålla händerna i styr då! :fatta!
Får väl hålla käft om det på TLZ i så fall med tanke på de senaste trådarna... :hihi

Kom till pappa :kiss :rofl klart som tusan att jag har plats om du behöver du får til lock med att eget rum :hihi
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
tl1000larsson skrev:
Kom till pappa :kiss :rofl klart som tusan att jag har plats om du behöver du får til lock med att eget rum :hihi
:eek:

Snackade med bruden (jo Lasse, jag har en sån) ikväll. Hon vill haka på neråt. Är kanske en bra idé så jag inte kör allt för fort... :rolleyes:
Måste fan se till å fixa ett mckort till henne och en egen hoj... :nicka

Nåja, det fixar sig. Jag har om inte annat lite släkt å sånt där nere i fjollträsk jag kan utnyttja. Vi fixar det där när det börjar närma sig.
 
Last edited:

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Lite långt för en annan och åka, men fan vet. Man kanske skulle glida ner ändå om det passar med jobb samt att man kan krascha hos någon vänlig själ :va
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
An3Azz skrev:
Lite långt för en annan och åka, men fan vet. Man kanske skulle glida ner ändå om det passar med jobb samt att man kan krascha hos någon vänlig själ :va
Är väl inte så mycket längre från Ö-sund till Sthlm som Umeå-Sthlm? Typ 70 mil va?
Se till å packa dig ner. Om inte annat är det världens ursäkt å få nöta lite hojmil. :)
 

V-Spin

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2005
Ort
Insjön
Hoj
TL1000R
tl1000larsson skrev:
Hejsan alla tl1000 åkare vi borde träffas och åka en sväng ihop och efter att ha snackat med Martin så kom vi fram till att den 20 maj blir bra.
Vilka ? I första hand endast för tl1000 hojar.
Vart ? I stockholm med omnejd roslagen,vaxholm,nynäshamn,slingerbulten inte alla dessa ställen men beroende på deltare så bestämmer vi det senare.
När ? Vi samlas mellan klockan 10 & 11 för AVFÄRD 11.00 från Mc Donalds i upplands väsby.

Fyll på listan genom att kopiera den och lägga till ditt namn.

1. tlmartin
2. tl1000larsson

Masen här, SJÄLVKLART, I`m in.

1. tlmartin
2. tl1000larsson
3. V-Spin
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
kalas nu e vi ju 4 stycken men vart fan e Jocke med sin slöa blå vita tiller :fatta!
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
tl1000larsson skrev:
2042112 kalas nu e vi ju 4 stycken men vart fan e Jocke med sin slöa blå vita tiller :fatta!
Hmm... Finns det nån tiller som inte är slö? :hihi

Jag tycker att Ricken ska få tummen ur också.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Vi har som planer på att fara net härifrån, H_man och jag, kanske en sv650 oxå, men jag vill bara ha koll på hur jag ska jobba i sommar inanan jag säger nåt....
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
ehhhh jag e inte lite korkad jag e ju inte ens hemma denna helg :huvet typ enda helgen på hela året som inte funkar för mig fann hade på känn att något inte va rätt :gnissla

hmm vad göra nu klart ni får åka ändå men jag kan inte va me :4skrika
 

simon sjöström

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Ort
stockholm
Hoj
tl1ooor tl1000s
samm åka

undefinedundefined
tl1000larsson skrev:
2007710 Hejsan alla tl1000 åkare vi borde träffas och åka en sväng ihop och efter att ha snackat med Martin så kom vi fram till att den 20 maj blir bra.
Vilka ? I första hand endast för tl1000 hojar.
Vart ? I stockholm med omnejd roslagen,vaxholm,nynäshamn,slingerbulten inte alla dessa ställen men beroende på deltare så bestämmer vi det senare.
När ? Vi samlas mellan klockan 10 & 11 för AVFÄRD 11.00 från Mc Donalds i upplands väsby.

Fyll på listan genom att kopiera den och lägga till ditt namn.

1. tlmartin
2. tl1000larsson

simon sjöström skrev:
2044408 undefinedundefined
räkna in mig i leden.håller på o sätta ihop en tls,mod streetfighter.hoppas alla delar har landat då.men om det rengnar vad gör vi då?
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Jahaja... Så går det när man låter en Lasse planera saker. :dummer

Antingen kör vi på ändå eller flyttar helg. Det är vilket som för mig, bara vi flyttar den till ett senare tillfälle.
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
tlmartin skrev:
2044866 Du är ju upphovsman till träffen så vi kan väl flytta den en vecka till den 27/5.För att kommentera det du sa om att vara smart så har vi vetat länge att du är :dummer :tummenupp
27/5 suger rätt hårt för då är det Brännbollsyran här i stan...
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Då kn vi ju anmäla ett lag oxå?? :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top