magnusfernstrom
Bannad
Så, nu är sommaren mer eller mindre kommen, allt är kul och trevligt, nästan. Sommarlovet börjar snart, varma dagar som man kan spela basket på, ha kul. Dock finns det nackdelar med sommaren. Jag sitter på min balkong och kanske avnjuter en god middag, eller sitter inne på mitt rum med öppet fönster p.g.a. värmen. Intet ont anande kommer helt plötsligt en motorcykel i högsta hugg, ett schabrak utan dess like som ger ifrån sig ett outhärdligt ljud som med största sannolikhet överstiger den tillåtna ljudnivån på motorcyklar. En pina, ett lidande för boende i området, den enda som njuter av ljudet är antagligen föraren. Föraren, som uppenbarligen har ett lika högt IQ som en samlad kvalsterkoloni står sedan vid rödljuset och gasar, i väntan på att det skall slå om till grönt. Vi boende väntar dock på att den skrytaktiga stollen skall försvinna därifrån.
Att det finns ointelligenta och mäkta obegåvade människor i dagens samhälle som inte gör något p.g.a. deras inkompetens är knappast en nyhet. Men idioter som dessa har ett intellekt som kan likställas med en 5-årings. En person som ständigt är ute efter uppmärksamhet och blickar. Det får dom oftast också, dock oftast från 25-åriga hårdrocksbrudar som av allt att döma imponeras av oerhört höga ljud som endast är påfrestande. Men den övriga omgivningen irriteras endast av dessa idioter.
Så min fråga till er följer som så; varför är ni så egotrippade? Jag är relativt säker på att något skrytaktig fån finns här, och ja, jag är fullt reda att argumentera mot era antagligen idiotiska argument om varför ni visst skall få störa er omgivning.
Att det finns ointelligenta och mäkta obegåvade människor i dagens samhälle som inte gör något p.g.a. deras inkompetens är knappast en nyhet. Men idioter som dessa har ett intellekt som kan likställas med en 5-årings. En person som ständigt är ute efter uppmärksamhet och blickar. Det får dom oftast också, dock oftast från 25-åriga hårdrocksbrudar som av allt att döma imponeras av oerhört höga ljud som endast är påfrestande. Men den övriga omgivningen irriteras endast av dessa idioter.
Så min fråga till er följer som så; varför är ni så egotrippade? Jag är relativt säker på att något skrytaktig fån finns här, och ja, jag är fullt reda att argumentera mot era antagligen idiotiska argument om varför ni visst skall få störa er omgivning.