Du har aldrig prövat på en 99a va?HanneZ skrev:Dunka in en skruvmejsel o vrid om. Eller knacka in den lite o sen knacka den runt som du gör men en trasig skruv.
Muggen skrev:Du har aldrig prövat på en 99a va?
eller så förtydligar jag mig, det ska göras utan att dra loss grenrören.
Muggen skrev:Du har aldrig prövat på en 99a va?
eller så förtydligar jag mig, det ska göras utan att dra loss grenrören.
vart sitter filtret?ecce skrev:Det kommer du väll åt endå
Läs!Victor skrev:Andvänd en syl, skruvmejsen eller nått annat vasst. Eller köp ett verkyg för 39:90.
Heol skrev:Köp ett verktyg eller lossa grenrören.
Funkar inget av detta så lämna in till verkstan, de kan det där...
Muggen skrev:jag skrev förut: Någon som _ve_t ett sätt att byta oljefiltret på fanskapet _utan_ att använda sig av speciale verktyget?
Prövat att dra loss för kung o fosterland med händerna men inte f-n vill skiten av.
Läs !!! :kocko
jo visst, men vad ska jag dit o hämta? Ska göras utan speciale verktyg som ja skrev.cRoC skrev:har ni inte biltema i göteborg?
Muggen skrev:jo visst, men vad ska jag dit o hämta? Ska göras utan speciale verktyg som ja skrev.
HAR DU INTE ETT SÄTT SOM DU VET FUNKAR UTAN ATT TA BOR GRENRÖREN ELLER UTAN ATT ANVÄNDA SIG AV SPECIALE FÖR HUNDRADE GÅNGEN HÅLL KÄFTEN
Så är inte fallet, jag har givit er villkoren för era lösningar, klarar ni det inte så snälla.. yttra er inteHeol skrev:Kocko... försök se det hela i ett vidare perspektiv...
Det verktyget kanske du behöver fler gånger.
Alltså köp verktyget eller sälj hojen och köp en dör du kan byta med hjälp av händerna...
Victor skrev:Men för fan, träna lite på ett gym och ta i hårdare då. Hur jävla svårt kan det vara?
Din sillmjölke.
Är det samma hoj? radiatorn sitter inte så lågt hos mig.ecce skrev:Det kommer du väll åt endå
Muggen skrev:Mm, visst. Jag är stålmannen redan, kom du o fixa det. 1000:- rätt ner i fickan får du.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|