Jag orkar inte läsa hela denna tråd men

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Så inleds ibland vissa inlägg, om man nu inte orkar att läsa igenom en hel tråd som ibland inte ens är speciellt lång varför orkar man då kommentera trots att man inte vet vad som redan är sagt.

Detta är ju som att bedöma en bok enbart genom att kolla på omslaget och läsa sista sidan.

Dagens i-lands problem :va

Jag måste inte veta vad andra sagt, bara jag får säga det jag vill ha sagt. :3freak

UrbanTiger skrev:
Andra har rätt att dela ens uppfattning även om dom skrivit det före en själv.
Det finns ingen regel som säger att man måste läsa alla inlägg innan man skriver ett eget svar :fakta
Nej det finns det förvisso inte, därav förvirringen när vissa kastar sig in i en tråd utan att ha följt utvecklingen av tråden.

Detta leder ibland till off topic relaterade inlägg.

GSXR1100R skrev:
av SuperSport skrev:
Jag måste inte veta vad andra sagt, bara jag får säga det jag vill ha sagt.
Även om 14 st redan har sagt samma sak :va
Mitt inlägg är som vanligt skrivet med en del sanning och en del ironi. Men mycket av folket på SH och andra forum har helt klart behov av att delge andra sina åsikter och då blir följden att man gör det oavsett om 14 andra redan sagt samma sak.

SuperSport skrev:
Mitt inlägg är som vanligt skrivet med en del sanning och en del ironi. Men mycket av folket på SH och andra forum har helt klart behov av att delge andra sina åsikter och då blir följden att man gör det oavsett om 14 andra redan sagt samma sak.
Ja det är väl ok, men när trådar som exempelvis försäkring på bankörning får inlägg med denna rubrik så har ju vederbörande inte ens orkat läsa igenom tråden för att se om svaret redan finns där, istället ältas samma sak om och om igen.

Äh, det är Alla Andras Fel, som babblar på så förbannat innan de hinner till tråden för att uttrycka sin Enormt Betydelsefulla Åsikt.

Har någon redan sagt det så orkade jag inte läsa hela tråden, såklart... ;)

valmers skrev:
Fast man kan alltid titta istället för att läsa.

Ja! o det är också därför tjejer hellre ser sig vackra än intelektuella eftersom grabbar har lättare för att titta än att tänka :D

Bra va?

Vad handlar denna tråd om förresten? :3freak

SuperSport skrev:
Men mycket av folket på SH och andra forum har helt klart behov av att delge andra sina åsikter och då blir följden att man gör det oavsett om 14 andra redan sagt samma sak.
Har inte läst hela tråden men... :rolleyes:

Det är väl klart som korvspad varför alla måste ge sin syn på saken även om någon annan sagt exakt samma tidigare tillsammans med sjuttielva andra. Åsikt efterfrågades och juh fler som backar upp en tes desto trovärdigare. Det är väl därför man har pollar också, alla trådar blir någon form av poll. :D

morlock skrev:
Har inte läst hela tråden men... :rolleyes:

Det är väl klart som korvspad varför alla måste ge sin syn på saken även om någon annan sagt exakt samma tidigare tillsammans med sjuttielva andra. Åsikt efterfrågades och juh fler som backar upp en tes desto trovärdigare. Det är väl därför man har pollar också, alla trådar blir någon form av poll. :D
Det som är tröttsamt är när flera frågar samma sak trots allt svaret redan finns där om dom bara orkat läsa istället för att titta.

GSXR1100R skrev:
Det som är tröttsamt är när flera frågar samma sak trots allt svaret redan finns där om dom bara orkat läsa istället för att titta.
Ja, det är sannerligen ett I-landsproblem. Lika jobbigt är det när det startas trådar däri det frågas efter saker man får svar på om man söker lite.....

morlock skrev:
Ja, det är sannerligen ett I-landsproblem. Lika jobbigt är det när det startas trådar däri det frågas efter saker man får svar på om man söker lite.....
Samt folk som postar inlägg i fel kategori pga dom använder Visa nya inlägg utan att läsa var dom hamnar.

GSXR1100R skrev:
Samt folk som postar inlägg i fel kategori pga dom använder Visa nya inlägg utan att läsa var dom hamnar.
Jo, det har hänt mig ett par gånger. Hamnat i 125delen och Göteborg :confused:

Jag skulle tro att det största problemet till att det postat flera likartade trådar är att folk inte kan skriva en rubrik på det här forumet; där det klart och tydligt framgår vad det handlar om.

morlock skrev:
Jo, det har hänt mig ett par gånger. Hamnat i 125delen och Göteborg :confused:

Jag skulle tro att det största problemet till att det postat flera likartade trådar är att folk inte kan skriva en rubrik på det här forumet; där det klart och tydligt framgår vad det handlar om.
Detta händer även med tydlig rubrik, antagligen så orkade dom inte läsa rubriken heller utan nöjde sig med att titta på den.

GSXR1100R skrev:
Detta händer även med tydlig rubrik, antagligen så orkade dom inte läsa rubriken heller utan nöjde sig med att titta på den.
Trådlåning är en annan sak som är irriterande när det liks ska gnällas idag. :rolleyes:

"Tänkte låna tråden lite grann och passa på att gnälla på en annan sak - Folks gigantiska signaturer kan vara väldigt irriterande eftersom det grötar ihop en hel tråd. -> Exampel_1, Exempel_2

Och när vi liks håller på, varför inte klaga på allt OT osv.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back