Just nobben!

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Jaha, då har jag nobbat sex till någon för första gången.
En arbetskompis som skickat ngt sms ibland ringde helt plötsligt och undrade om hon kunde komma bort o kolla film.
Hon dök upp ngn timme senare, var lite väl närgången för jobbrelationen tyckte jag först.
Därefter fortsatte vi kolla på TV i lugn o ro.
Hon undrade om jag skulle följa med ut o röka (röker inte och har givetvis inget antändbart i lgh), eftersom eld-skapande medel saknades så uteblev rökandet för hennes del.
Dock gjorde detta att vi reste på oss, för att senare gå tillbaka till soffan. Väl där så började hon smeka mig på ryggen lite, under tiden som hon lutade huvudet mot min axel.
Nu tänkte jag för första gången att det inte var endast film/TV hon var ute efter.
2 min senare började hon kyssa mig på halsen och jag reste mig upp av ren chock/självförsvar (kalla det vad ni vill). Sen ställde hon sig också upp och sen började det hela.
Hej hopp så låg vi i sängen (dock påklädda halvt) och det gick riktigt hett till. Hon var grymt på hela tiden och styrde det dit hon ville.

Helt plötsligt så bara reste jag mig upp och sa att:
-"Nej, vi skiter i detta. Du får kila hem"

Dock kom jag på nu att:
-Hon bor ett stenkast härifrån, ett kk-förhållande utan några som helst krav hade varit perfekt.
-Grymt välsvarvad kropp för den åldern
-Jättetrevlig & smart


MEN: För det första så är hon 10 år äldre och för det andra så jobbar hon på samma arbetsplats (håller på o utbildar henne + andra i lite allt möjligt).
Jag har dessutom en annan tjej på "G" och moralen satte helt enkelt stopp..

Nu känner jag mig som boven i dramat, trots att jag blev överrumplad på detta sätt. Jobbet imorgon kommer nog inte bli helt ok.

Var tvungen att skriva av mig lite nu, hon gick för 20 min sedan ungefär.
Så; bra lr anus?
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
heinz_p skrev:
Jaha, då har jag nobbat sex till någon för första gången.
En arbetskompis som skickat ngt sms ibland ringde helt plötsligt och undrade om hon kunde komma bort o kolla film.
Hon dök upp ngn timme senare, var lite väl närgången för jobbrelationen tyckte jag först.
Därefter fortsatte vi kolla på TV i lugn o ro.
Hon undrade om jag skulle följa med ut o röka (röker inte och har givetvis inget antändbart i lgh), eftersom eld-skapande medel saknades så uteblev rökandet för hennes del.
Dock gjorde detta att vi reste på oss, för att senare gå tillbaka till soffan. Väl där så började hon smeka mig på ryggen lite, under tiden som hon lutade huvudet mot min axel.
Nu tänkte jag för första gången att det inte var endast film/TV hon var ute efter.
2 min senare började hon kyssa mig på halsen och jag reste mig upp av ren chock/självförsvar (kalla det vad ni vill). Sen ställde hon sig också upp och sen började det hela.
Hej hopp så låg vi i sängen (dock påklädda halvt) och det gick riktigt hett till. Hon var grymt på hela tiden och styrde det dit hon ville.

Helt plötsligt så bara reste jag mig upp och sa att:
-"Nej, vi skiter i detta. Du får kila hem"

Dock kom jag på nu att:
-Hon bor ett stenkast härifrån, ett kk-förhållande utan några som helst krav hade varit perfekt.
-Grymt välsvarvad kropp för den åldern
-Jättetrevlig & smart


MEN: För det första så är hon 10 år äldre och för det andra så jobbar hon på samma arbetsplats (håller på o utbildar henne + andra i lite allt möjligt).
Jag har dessutom en annan tjej på "G" och moralen satte helt enkelt stopp..

Nu känner jag mig som boven i dramat, trots att jag blev överrumplad på detta sätt. Jobbet imorgon kommer nog inte bli helt ok.

Var tvungen att skriva av mig lite nu, hon gick för 20 min sedan ungefär.
Så; bra lr anus?

Två saker att göra:
1) Berätta för den andra tjejjen du har på "G" att du tänkte efter lite försent eftersom du "började hångla med värsta porrbruden jag har på jobbet" och kom på först efteråt att du faktist redan hade någon på "G"
2) Berätta för ditt presumtiva kk du har på jobbet att du har en annan på "G" som du är intresserad av och trots att arbetskompisen är porrig som få så är det inget du någonsin skulle kunna ta på allvar eller bli kär i.

Då är du både ärlig och har fått två problem undanröjda ur världen :tummenupp
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
heinz_p skrev:
Var tvungen att skriva av mig lite nu, hon gick för 20 min sedan ungefär.
Så; bra lr anus?

Bra :tummenupp

Jag har nobbat sex massor med gånger. Mest för att

1: Köra hoj :arsele
2: Spela dator :3freak
3: Jag vill kanske inte ha någon skäääänk brewd som ligger med typ alla :tuttar
4: Jag tror att jag börjar bli vuxen och inser att man inte behöver knulla som någon jävla hund. Jag vill vara gift och ha barn typ :hihi

Helt rätt gjort. Och eftersom du dessutom redan har en på G så är det ännu bättre. Om hon hade fått reda på det så hade hon antagligen blivit skogstokig. Sådana är dom. Tjejer...
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
CJ900RR skrev:
Bra :tummenupp

Jag har nobbat sex massor med gånger. Mest för att

1: Köra hoj :arsele
2: Spela dator :3freak
3: Jag vill kanske inte ha någon skanig brewd som ligger med typ alla :tuttar
4: Jag tror att jag börjar bli vuxen och inser att man inte behöver knulla som någon jävla hund. Jag vill vara gift och ha barn typ :hihi

Helt rätt gjort.

Vafan, jag är 19 = inte gammal och vill inte gifta mig :huvet

flugan skrev:
Två saker att göra:
1) Berätta för den andra tjejjen du har på "G" att du tänkte efter lite försent eftersom du "började hångla med värsta porrbruden jag har på jobbet" och kom på först efteråt att du faktist redan hade någon på "G"
2) Berätta för ditt presumtiva kk du har på jobbet att du har en annan på "G" som du är intresserad av och trots att arbetskompisen är porrig som få så är det inget du någonsin skulle kunna ta på allvar eller bli kär i.

Ja, 2:an är redan avklarad.

När jag sa nej så började ju hon tjata om att "Har vi redan gjort detta så kan vi göra det", "Att hångla är lika farligt som att kn*lla"..

Till slut fick jag nästan putta henne ur lägenheten för att hon skulle på o klänga hela jäkla tiden.

Bah, jag är en idiot! Detta kommer jag ångra så många kvällar när jag ligger ensam!
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
UrbanTiger skrev:
Loooooser... du kunde inte flagga :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Byt jobb grabben. Hela firman vet om ditt problem :hihi

Haha, om det ändå vore så väl..

Tror inte att hon vill att hela firman ska veta att hon raggar på 10 år yngre killar. Känner mig lugn.
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
heinz_p skrev:
Vafan, jag är 19 = inte gammal och vill inte gifta mig :huvet
ja va fan jag är "bara" 25 :tomten

du kommer oxå till den punkten i livet då du inser att tillfälligt sex bara är jobbigt, kletigt, omständigt, ångestframkallande och inte värt besväret. satsa på ett riktigt förhållande istället.

dessutom så är en tur på hojen mitt i natten på en öde slingrande väg kantad av oanade faror och adrenalin-kickar fan så mycket roligare och skönare än något tillfälligt sex med en 10 år äldre brud som bara vill vara kk.

väx upp :fatta!
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
heinz_p skrev:
Haha, om det ändå vore så väl..

Tror inte att hon vill att hela firman ska veta att hon raggar på 10 år yngre killar. Känner mig lugn.

Ja du e inte bara 10år yngre, naiv är du oxå. Det blir tuffa tider på jobbet nu framöver.
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
flugan skrev:
Ja du e inte bara 10år yngre, naiv är du oxå. Det blir tuffa tider på jobbet nu framöver.

Nja, naiv o naiv. Godtrogen är väl mer det rätta ordet. Hon klargjorde tydligt hur viktigt det var att detta inte kom ut till NÅGON (I trust you guys)
Jag tänker då inte berätta det för ngn i min närhet.
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
CJ900RR skrev:
ja va fan jag är "bara" 25 :tomten
Vafan e du bara 25! Det där snicksnacket om barn å grejjer, vad skulle det föreställa??

CJ900RR skrev:
du kommer oxå till den punkten i livet då du inser att tillfälligt sex bara är jobbigt, kletigt, omständigt, ångestframkallande och inte värt besväret. satsa på ett riktigt förhållande istället.
Get riiil! Allting har sina fina sidor. Man behöver inte bli högtravande för det.

CJ900RR skrev:
dessutom så är en tur på hojen mitt i natten på en öde slingrande väg kantad av oanade faror och adrenalin-kickar fan så mycket roligare och skönare än något tillfälligt sex med en 10 år äldre brud som bara vill vara kk.

väx upp :fatta!
Get riiil! Den ena utesluter inte det andra. Får finnas gränser för moralen.
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
flugan skrev:
Vafan e du bara 25! Det där snicksnacket om barn å grejjer, vad skulle det föreställa??
Ja jag erkänner det är faktiskt skrämmande men det senaste året har jag börjat att tänka mer och mer i dom banorna. Som när man ser en familj med villa volvo och vovve. då blir jag lite avundsjuk :kocko

flugan skrev:
Get riiil! Allting har sina fina sidor. Man behöver inte bli högtravande för det.
Att ha en KK är som att skita i sin egna brevlåda. Det känns jävligt bra när det trycker på, men det suger när du får torka upp din egna skit... typ :3freak

flugan skrev:
Get riiil! Den ena utesluter inte det andra. Får finnas gränser för moralen.
Din åsikt här förstod jag inte riktigt...
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
heinz_p skrev:
Nja, naiv o naiv. Godtrogen är väl mer det rätta ordet. Hon klargjorde tydligt hur viktigt det var att detta inte kom ut till NÅGON (I trust you guys)
Jag tänker då inte berätta det för ngn i min närhet.

Imorgon vid den här tiden har det kommit ut till 5k-10k personer. Hon kanske säger så för att hon vill att "hennes sanning" skall få grogrund och fotfäste först, så att hon kan börja behandla dig illa sen i ett sätt att kompensera sitt krossade självförtroende.
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
CJ900RR skrev:
Ja jag erkänner det är faktiskt skrämmande men det senaste året har jag börjat att tänka mer och mer i dom banorna. Som när man ser en familj med villa volvo och vovve. då blir jag lite avundsjuk :kocko
Det går över, precis som att vara nykär.

CJ900RR skrev:
Att ha en KK är som att skita i sin egna brevlåda. Det känns jävligt bra när det trycker på, men det suger när du får torka upp din egna skit... typ :3freak
Det förstår jag inte alls, då kan det inte vara en kk.

CJ900RR skrev:
Din åsikt här förstod jag inte riktigt...
Bara för att det är gött å köra båge definierar det väl inte hur dina sexuella eskapader skall te sig. Båge ska man vara försiktigt med, den är ett vapen i en ynglings pubertala händer.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top