Majk
Guest
Detta är en intresselista för dom som har läst inlägget, jag har flyttat den hit för att inte fylla upp TL-Tråden med denna lista
Intresselista för TwinTräff i maj:
Nu är jag ute i god tid.
Träff med folk som gillar V-Twin.
Har en fråga om träff i Stockholm nån gång i Maj , min tanke är att samla TL-Bröderna med Aprillia-böderna samt SV-bröderna. Ducati samt andra märken med V-Twin är också välkommna jag har bara gått på dom officiella trådarna som finns.
Detta är en intresseförfrågan som då ska resultera i en Lördagsträff med åka/umgås mm .
Jag tänkte hålla mig själv samt frivilliga som ansvariga för denna träff , dvs vi bör höra med någon från Aprillia-tråden typ och sv-tråden. Jag ordnade en träff för våran mcklubb nyligen med snöskoterracing samt crossracing på sjöisen som blev lyckad men det behövs fler som håller i trådarna , JU fler desto bättre så alla som känner sig manade häng på.
-----------------------------------------------------------------
OBS ändringar är gjorda (tiden och platsen)
Datum : 15 Maj
Plats : OBS NY PLATS = McDonalds Upplands väsby OBS NY PLATS
Triggerhappys vägbeskrivning = Om du kommer från Stockholm Följ E4 mot Uppsala, ca 2,5 Mil ifrån Sthlm kommer avfarten: Upplands Väsby. Efter avfarten kommer man till en stor Rondell som är Ovanpå E4´an. Man ser Mc Donalds när man kommer upp längs avfarten. Ta höger i rondellen, sen första vänster, sen vänster igen..... u can´t miss it !!
Betsys vägbeskrivning om man kommer från Västerås/Enköping = Upplands Väsby ligger på väg mot Arlanda, kommer du på E18 från V-ås kan du åka av mot Rotebro, köra Stäketvägen till E4, på där och av i Väsby, kör höger i rondellen, sen har du McD på vänster sida.
Länk med karta. http://www.gulasidorna.se/?what=map...;6601367;1;0;0;0;0;&framed=1&menu=placer_menu
Tid : 11,00
Aktivitet : Köra hoj tills vi spyr
Det är tänkt att bli tre grupper beroende på tempo vid körning.
1. Rossigruppen / mikcar är körledar
2. Vi som vill vara Rossi men det går inte lika fort / icko är körledare.
3. Dom som vill se mer än fartvinden / saknas körledare.
Är nån intresserad av att åka ?
Jag gör en lista får vi se.
1. Majk. (TLR)
2. Fnutten (SV650S)
3. WestW (TLS streetfighter)
4. 20SK (TLS - beror på vart träffen är)
5. J-Bone (TLR)
Intresselista för TwinTräff i maj:
Nu är jag ute i god tid.
Träff med folk som gillar V-Twin.
Har en fråga om träff i Stockholm nån gång i Maj , min tanke är att samla TL-Bröderna med Aprillia-böderna samt SV-bröderna. Ducati samt andra märken med V-Twin är också välkommna jag har bara gått på dom officiella trådarna som finns.
Detta är en intresseförfrågan som då ska resultera i en Lördagsträff med åka/umgås mm .
Jag tänkte hålla mig själv samt frivilliga som ansvariga för denna träff , dvs vi bör höra med någon från Aprillia-tråden typ och sv-tråden. Jag ordnade en träff för våran mcklubb nyligen med snöskoterracing samt crossracing på sjöisen som blev lyckad men det behövs fler som håller i trådarna , JU fler desto bättre så alla som känner sig manade häng på.
OBS ändringar är gjorda (tiden och platsen)
Datum : 15 Maj
Plats : OBS NY PLATS = McDonalds Upplands väsby OBS NY PLATS
Triggerhappys vägbeskrivning = Om du kommer från Stockholm Följ E4 mot Uppsala, ca 2,5 Mil ifrån Sthlm kommer avfarten: Upplands Väsby. Efter avfarten kommer man till en stor Rondell som är Ovanpå E4´an. Man ser Mc Donalds när man kommer upp längs avfarten. Ta höger i rondellen, sen första vänster, sen vänster igen..... u can´t miss it !!
Betsys vägbeskrivning om man kommer från Västerås/Enköping = Upplands Väsby ligger på väg mot Arlanda, kommer du på E18 från V-ås kan du åka av mot Rotebro, köra Stäketvägen till E4, på där och av i Väsby, kör höger i rondellen, sen har du McD på vänster sida.
Länk med karta. http://www.gulasidorna.se/?what=map...;6601367;1;0;0;0;0;&framed=1&menu=placer_menu
Tid : 11,00
Aktivitet : Köra hoj tills vi spyr
Det är tänkt att bli tre grupper beroende på tempo vid körning.
1. Rossigruppen / mikcar är körledar
2. Vi som vill vara Rossi men det går inte lika fort / icko är körledare.
3. Dom som vill se mer än fartvinden / saknas körledare.
Är nån intresserad av att åka ?
Jag gör en lista får vi se.
1. Majk. (TLR)
2. Fnutten (SV650S)
3. WestW (TLS streetfighter)
4. 20SK (TLS - beror på vart träffen är)
5. J-Bone (TLR)
Last edited: