Fest 27 maj på Hojride MC

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hej vänner,

Jag vet att jag kanske är ute i lite väl god tid men snart är våren här och alla kanske inte är så frekventa besökare här då ju...
Det är ju förhoppningsvis hoj-åkning som gäller då!!! :squid

Vi på Hojride MC har två fester om året i vår lada, som ligger i Älvängen norr om Göteborg. www.hojridemc.com (finns bilder på ladan)
Första festen går av stapeln den 27 maj och på denna festen lirar bandet "100% Rock". :yoparty Det består av medlemmar från Hammerfall, Nostradamus, Destiny och Falconer. Massor av tung rock kommer det bli. :rock
Förköps biljetter släpps två-tre veckor innan festen och det är förköp som gäller. 100:-/person. Säljs sedan annat mumsigt för en ringa summa i våra barer och grill.

Vore kul om så många som möjligt från SH passade på att ta en rejäl fylla tillsammans med oss

Är ni intresserade av biljetter eller vill veta mer kontakta mig eller Cathy här på SH.

Hoppas ni är intresserade och att vi ses ute på vägarna i sommar

//Linda
 

emmigirl

SÅLD!!!
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Umeå/Göteborg
Hoj
Bianchi-trampcykel
Tjena tjena!

Det låter hur kul som helst, tycker det är kanon att du är ute i god tid eftersom man är inte hemma för tillfället utan bara på helgerna :)
Det är dig man skall kontakta för biljetter eller hur?

Tänkte på en sak, hur är kommunikationen till o från klubben?
Tänkte på hemresan sen fram mot morgonen :)

Jag hör av mig när det blir aktuellt men jag är på iaf :banana

Ha de gott!

Mvh Emilia




Hej vänner,

Jag vet att jag kanske är ute i lite väl god tid men snart är våren här och alla kanske inte är så frekventa besökare här då ju...
Det är ju förhoppningsvis hoj-åkning som gäller då!!! :squid

Vi på Hojride MC har två fester om året i vår lada, som ligger i Älvängen norr om Göteborg. www.hojridemc.com (finns bilder på ladan)
Första festen går av stapeln den 27 maj och på denna festen lirar bandet "100% Rock". :yoparty Det består av medlemmar från Hammerfall, Nostradamus, Destiny och Falconer. Massor av tung rock kommer det bli. :rock
Förköps biljetter släpps två-tre veckor innan festen och det är förköp som gäller. 100:-/person. Säljs sedan annat mumsigt för en ringa summa i våra barer och grill.

Vore kul om så många som möjligt från SH passade på att ta en rejäl fylla tillsammans med oss

Är ni intresserade av biljetter eller vill veta mer kontakta mig eller Cathy här på SH.

Hoppas ni är intresserade och att vi ses ute på vägarna i sommar

//Linda[/QUOTE]
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
emmigirl skrev:
Tjena tjena!

Det låter hur kul som helst, tycker det är kanon att du är ute i god tid eftersom man är inte hemma för tillfället utan bara på helgerna :)
Det är dig man skall kontakta för biljetter eller hur?

Tänkte på en sak, hur är kommunikationen till o från klubben?
Tänkte på hemresan sen fram mot morgonen :)


Hej igen,

Kolla hur bussarna går från Älvängen ner till Götet.
Annars går det alltid att samla ihop ett gäng och dela en taxi ner till Götet. Kostar ju inte så mycket då.

Kuligt att du är på :tummenupp
Se nu till att dra med dig en massa vänner så rockar vi loss hela natten!!! :yoparty
Biljetter löser vi närmare festen. Vi kan alltid bestämma en träff någon stans i Göteborg så kan vi lösa biljetterna. :)

Ha det underbart

//Linda
 

Sulan

WCX member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
Retta
Givet att man skall dit!!!

Har hört ryktas att det är ena riktiga sjöslag... :yoparty
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Sulan skrev:
Givet att man skall dit!!!

Har hört ryktas att det är ena riktiga sjöslag... :yoparty


OJA!!!! Minst sagt... :fyllisar :rofl
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag ska på bröllop då, byt helg en vecka!!! :4skrika :mad: :4skrika :mad:

Jaja, i augusti får ingen gifta sig, den saken är iaf jävligt säker!

:pannkyss
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mark skrev:
Jag ska på bröllop då, byt helg en vecka!!! :4skrika :mad: :4skrika :mad:

Jaja, i augusti får ingen gifta sig, den saken är iaf jävligt säker!

:pannkyss


:pannkyss
Klart du ska vara med i augusti...

men du... varför inte flytta bröllopet en vecka???? :hihi
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Mark skrev:
Jag ska på bröllop då, byt helg en vecka!!! :4skrika :mad: :4skrika :mad:

Gifta sig är överskattat.... Är du verkligen säker på att du bör uppmuntra sånt beteende???
Men gör du det så ser vi andra till att röja istället! :yoparty :hihi

Tänkte bara tillägga att det finns busshållsplats precis utanför bygget, krypavstånd både till och från. :tummenupp
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Cathy skrev:
Gifta sig är överskattat.... Är du verkligen säker på att du bör uppmuntra sånt beteende???
Men gör du det så ser vi andra till att röja istället! :yoparty :hihi

Tänkte bara tillägga att det finns busshållsplats precis utanför bygget, krypavstånd både till och från. :tummenupp

:7peta
Kanske ska man passa på att påpeka att det är rekommenderat att ha mobiltelefonen i ett snöre om halsen... eller Cathy??? :rofl :fyllisar :rofl
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
TRX-Lynn skrev:
:7peta
Kanske ska man passa på att påpeka att det är rekommenderat att ha mobiltelefonen i ett snöre om halsen... eller Cathy??? :rofl :fyllisar :rofl

:gnissla
Ska be att få tala om att jag bara gömde den tillfälligt för att undvika eventuella tjuvar. Har bara inte kommit på vart än.... :rolleyes:
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Cathy skrev:
:gnissla
Ska be att få tala om att jag bara gömde den tillfälligt för att undvika eventuella tjuvar. Har bara inte kommit på vart än.... :rolleyes:


:rofl

jasså.... finns det sådana på klubben :confused: ??? Tur att du inte "gömde" nycklarna hem då... :rofl :tungan
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mr_Nilsen skrev:
Får bara hålla med *pust* Vart iofs nåra år sen ja va där men fifan :yoparty


Bara att hänga på nu i maj igen då... :yoparty :fyllisar
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Tråduppdatering

uppdaterar denna tråd då festen är i antågande... :) :fyllisar

Hoppas att så många som möjligt är intresserade vore kul om vi blev ett gäng från SH. :yoparty
Blir ju massor av rock och bärs... :yoparty :fyllisar :tuttar

Tveka inte att skicka ett meddelande om ni vill ha biljetter så löser vi detta.

//Linda

Medlem i Hojride MC
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Äntligen... :yoparty Kul att man för en gångskull kan göra nåt på klubben. sköj som fan blir det.
 

J.R

DET E SÅ ROLIGT O GASA=)
Gick med
29 Jun 2005
Ort
På vägen
Hoj
Suzuki GSXR 750
De låter jue riktigt kuligt de där.....får försöka ta med kompis ditt...o träna bicebs med lite öl kanske??? :fyllisar :rofl :tummenupp
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Duke Gollum skrev:
2128937 Äntligen... :yoparty Kul att man för en gångskull kan göra nåt på klubben. sköj som fan blir det.

För en gång skull??? :va

Vi kör ju alltid två stora fester om året ju... sista helgen i maj och sista helgen i augusti... :fyllisar

J.R skrev:
2129363 De låter jue riktigt kuligt de där.....får försöka ta med kompis ditt...o träna bicebs med lite öl kanske??? :fyllisar :rofl :tummenupp

Helt rätt inställning :yoparty

Hör av er i mitten av maj så fixar vi biljetter :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top