Rygg tatuering

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Hej bröder, har en polare som ska tatuera sig på ryggen men är osäker på hur det kommer bli, alla ni fotoshop gudar kan väll ta å lägga in dom här 3 å skicka tillbaka..
eller nått annat som ni kanske tycker passa...

Bifogat

• rugg.JPG
    rugg.JPG
    67.8 KB · Visningar: 427
  • nr1.bmp
    nr1.bmp
    100.4 KB · Visningar: 247
  • nr2.bmp
    nr2.bmp
    43 KB · Visningar: 219
  • nr3.gif
    nr3.gif
    20.1 KB · Visningar: 243
Jag kanske kan ficksa nåt bättre. Om tålamod finns.

Jag skulle nog skaffa nåt annat med tanke på hur överjävligt det ser ut.

Bifogat

• rugg.JPG
    rugg.JPG
    72.8 KB · Visningar: 234
Last edited:
Kan ändå inte somna...

ruggcopymr6.jpg

Säg till om du vill ha den högre eller lägre, smalare eller bredare, längre eller kortare.

Snyggt PS:at av Paradoxen, men en fruktansvärt ful tatuering :zpy

Paradoxy skrev:
2680700 Kan ändå inte somna...

ruggcopymr6.jpg

Säg till om du vill ha den högre eller lägre, smalare eller bredare, längre eller kortare.
längre ner vill han ha den.. :tummenupp

FreddaGädda skrev:
2680708 Snyggt PS:at av Paradoxen, men en fruktansvärt ful tatuering :zpy
jag skickade ju med 2 andra alternativ.. men hitta nått annat som du tycker passar då.. :yoparty

Last edited:
Tycker att det borde dras ut nedåt och breddas ju längre upp man kommer.

Edit: Ryggtatuering är ett ord...

Last edited:
Jag kan ta i det när jag kommer hem! Har inte PS på jobbet.....
Släng gärna upp lite fler tribals!

//spenk

Försök färga den rätt så blir det mer verklighetstroget. Färgen blir ju lite annorlunda efter nåt år....

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    108.6 KB · Visningar: 162
Puttete skrev:
2680877 Försök färga den rätt så blir det mer verklighetstroget. Färgen blir ju lite annorlunda efter nåt år....
men den ska vara svart..
och som ja sa, det finns 2 tribals till i mitt första inlägg det är dom 3 han fuderar över... tack för all hjälp hittils :)

Mr EmCom skrev:
2681172 men den ska vara svart..

Jo, jag förstår det. Om du tittar på min rygg på bilden så är det så svart bläck ser ut efter nåt år i människohud. Några enstaka människor med dåligt pigment kan få en svartare färg...

// P

Mr EmCom skrev:
2680678 Hej bröder, har en polare som ska tatuera sig på ryggen men är osäker på hur det kommer bli, alla ni fotoshop gudar kan väll ta å lägga in dom här 3 å skicka tillbaka..
eller nått annat som ni kanske tycker passa...

Ett tips till din polare är att fixa tatueringar som är lite snygga, nåt som inte vem som helst skulle kunna ha ritat. Ett tips är att inte ha linjerna ifyllda utan skugga dem utanför - kolla bilden som Puttete skickade in - eller ha svarta konturer och skuggor i mitten för ärligt talat, en helsvart tribal är inte vackert och ser alldeles för wannabe ut.

Jag tycker att den borde breddas upptill eller för den delen smalna av nedåt. Har man den jämnbred så ser man tjock ut oavsett om man har midja...

/Carin

prova att vända den upponer en gång o kolla hur det skulle bli.

watson skrev:
2681309 Jag tycker att den borde breddas upptill eller för den delen smalna av nedåt. Har man den jämnbred så ser man tjock ut oavsett om man har midja...

/Carin
jo det är sant.. testa att sätta ihopp dom 2 första med varandra (nr1 ska vara unders)

Vad fint o gulligt med en svensk vimpel över garderobsdörren...

Bärgis för att dölja ett hål som kom till när han missade den svarta box-säcken som ligger på golvet... tur att han har handskar..

:tungan

Är det inte så att din kompis i själva verket är du ;)
Hur som helst, om du vill ha ett tips så kan du få det. Personligen så tycker jag att det är riktigt tråkigt med tribaler, är väldigt sällan dom är snygga. Det fins undantag. Men många gör en för att man vill ha en tatuering. Men kanske inte vet riktigt vad man vill ha.
Försök att göra nått mera personligt och inte nått som är så vanligt.
Det är inte direkt billigt att måla ryggtavlan, men det är snyggt om det är bra gjort. Så lägg en saftig slant på det så borde det bli bra och du bli nöjd. Är ju liksom lite svårt att få det ogjort om man inte blir nöjd....

Back