bikerwoman
Bannad
Hej, med anledning av de senaste olyckorna i Sthlms-området under gruppkörningar så undrar jag om intresse bland er på SH i sthlmstrakten finns för en LABC-genomgång, alltså vad man ska tänka på och göra/inte göra vid en mc-olycka.
Även genomgång av vad man bör ha med sig i cutsen i form av första förband och hur man tar av en hjälm på en person med andningsstillestånd på rätt sätt.
Förförra sommaren höll jag en genomgång i vår klubbkåk i MCE i Järfälla för ca 15 st SH-förare vilket var uppskattat.
Om intresse finns återigen så kan jag gärna upprepa detta, självklart gratis.
Ju fler vi är som vet vad man ska göra vid en olycka ju bättre är det, den dagen jag själv ligger där vill jag bli rätt omhändertagen!
Skriv en lista så återkommer jag med exakt datum nu i augusti
Även genomgång av vad man bör ha med sig i cutsen i form av första förband och hur man tar av en hjälm på en person med andningsstillestånd på rätt sätt.
Förförra sommaren höll jag en genomgång i vår klubbkåk i MCE i Järfälla för ca 15 st SH-förare vilket var uppskattat.
Om intresse finns återigen så kan jag gärna upprepa detta, självklart gratis.
Ju fler vi är som vet vad man ska göra vid en olycka ju bättre är det, den dagen jag själv ligger där vill jag bli rätt omhändertagen!
Skriv en lista så återkommer jag med exakt datum nu i augusti