ghandi
Beaten like a redheaded stepchild
- Gick med
- 21 Aug 2005
- Hoj
- Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Ny tråd nytt fint eget forum
Välkomna och enjoy!
Välkomna och enjoy!
ghandi skrev:2147829Ny tråd nytt fint eget forum
Välkomna och enjoy!
Skiez skrev:2148713tjohej!
kommer jobba i pite i sommar å köra en hel del motard! så är det någon som e sugen på fara en sväng så är det bara skriva! jag är lätt på!
//fimp
Xyron skrev:2151176Låter strålande med lite folk att köra med här i stan, ska bara se till att få ihop hojjen till helgen.
Någon som är sugen på en sväng lördag / söndag. (om motorn hunnit komma)
Skiez skrev:2151226ska eventuellt hem å hälsa på föräldrarna i helgen, så blir det inte en massa 200+ så har man nog tid men en sväng (om det nu blir dvs, men det vet jag på fredag )
//fimp
Xyron skrev:2151637Har inte hunnit med så många mil totalt på sporthoj så nåra 200+ blir det inte..
Vet inte förräns fredag heller om jag hinner få motorn, och hinner få den på plats heller.
Men skulle vara kul att fara en sväng om alla pusselbitar faller på plats.
Skiez skrev:2151652aha aha, det låter bra det, så man kan hänga på med ktm´en
vi får hoppas att lite mer folk ser tråden hära, så blir vi kanske nåra stycken =) vore riktigt nice.
Xyron skrev:2151691Jo det vore inte helt fel, får skicka ett massutskick med pm eller något.
Skriva till alla att denna tråden finns
ghandi skrev:2151830Kommer nog upp en väng i helgen om jag fått mian nya däck tills dess.
Får la köra ett par vändor i stan så ni hinner snappa upp o stanna mig
Svart ninja fighter, svart Streetfighters Sweden tröja bara att preja mig av vägen vid närmsta fik.
DanneSV1000S skrev:2152402Själv är jag på mittsverigebanan och går förarlicenskurs så av mig kommer ni inte att bli prejade denna helg
Xyron skrev:2152403Jag funderar på att fara dit den 3e juni på broms & kurvkurs.
Ingen annan norrifrån som är sugen på att fara dit?
DanneSV1000S skrev:2153166Självklart men just nu ser det ut som att jag jobbar den helgen Har inte fått klart besked än när jag börjar och förhoppningsvis börjar jag efter den helgen men jag vet inte än.
Skiez skrev:2148713tjohej!
kommer jobba i pite i sommar å köra en hel del motard! så är det någon som e sugen på fara en sväng så är det bara skriva! jag är lätt på!
//fimp
DeggeFniss skrev:2155301Word F1MP! Klart man är sugen...Bara ett problem. Ingen båge
Skiez skrev:2155658hehehe tyyypistiskt hörrö
men stabilt att du hittat till den hära tråden åxå =)
(fastän du e en lulebo nu )
å tråkigt väder.nu (regnar å har sig)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2