Vänligen berätta vad ni vill se hända på forumet. Jag är öppen för förslag. Jag kommer säga min mening om varje önskemål. Bra och dåligt. Är det en usel ide får ni veta det. Men jag är iaf öppen för önskemål.
Detta handlar inte om hur jag ska filtrera/censura trådar mer eller mindre, det handlar om funktioner ni önskar se på forumet som kan förbättra användningen av det. Alltså en önskad förbättring eller nått helt nytt.
Lite punkter att läsa innan ni gör inlägg här:
Tack! Sådär. Ville bara ha det sagt så vi slipper det mest onödiga.
Detta handlar inte om hur jag ska filtrera/censura trådar mer eller mindre, det handlar om funktioner ni önskar se på forumet som kan förbättra användningen av det. Alltså en önskad förbättring eller nått helt nytt.
Lite punkter att läsa innan ni gör inlägg här:
- Om ni önskar fler smilisar, VISA VILKA! Jag är ingen tankeläsare.
- Sidan laddar snabbt. Det är din internetuppkoppling som "suger".
- Det är möjligt att det blir ett Minimoto-forum OM det svärmas över med just såna frågor. Tills dess, skapas ej något nytt forum. Vill helst ha sidan att handla o Sporthojar och inte få hit en massa obehörigt folk. De flesta endast-minimoto ägare är inte heller av rätt mognad för att få vara på sajten, enligt min mening.
- Jag kan inte göra någonting åt sken-försäkrare. Det är DERAS VAL! Försök inte övertyga dom genom att hoppa på dom med dina moraliska ordval.
Tack! Sådär. Ville bara ha det sagt så vi slipper det mest onödiga.