Hur går det i Linköping?
Fyll på med lite smaskiga detaljer och tider för oss som inte kan närvara!
Rookie 600 A-final där en vurpa ut ur bergskurvan som innebar rödflagg då han troligen bröt benet. Allting är försenat med minst 1 timma.
Rookie 1000 precis klart. Petter vann, Eskilsson tvåa om jag inte misstar mig.
Furstenhoff bröt av någon anledning. Det har nu börjat regna igen. 600+1000 B final ska snart ut.
125-400cc fick torrt precis innan start. Sen började regna innan dom hann släppa ut oss. Det blev wetrace. Alla åkte in och skulle byta. Då blev det sol och sen när alla var klara igen så började det regna. Jag avstod då jag vill ha en hel hoj imorgon. I 125-250 kom 7 stycken i mål och i Sportproduction kom 6 stycken i mål. Patrik Enroth vann och Yellow kom tvåa. Tredjeplatsen tog Therese. 125 racer killarna kör som tokar. Det blir stora fartskillnader.
Nu börjar det åska också.
Håll tummarna för sol imorgon.
Nu öser det ner!!
Rookie 1000 precis klart. Petter vann, Eskilsson tvåa om jag inte misstar mig.
B-final nu och det ligger en skatt i torparn
Bröt han inte ganska tidigt, när det börja stänka på visiret?Fürstenhoff bröt pga kramp i högerhanden, han skulle tagit andra platsen som det såg ut.
Nån som vet vad de tar i inträde...
Nån som vet vad de tar i inträde imorgon?? Funderar på om man ska svänga ut, men har inte tid att vara hela dagen. Vill ju inte betala multum om jag inte kan utnyttja dagen.
Bröt han inte ganska tidigt, när det börja stänka på visiret?
Bra där EskilssonRookie 1000 precis klart. Petter vann, Eskilsson tvåa om jag inte misstar mig.
Du skojar va?KOR PÅ BANAN i torparn Polisen där och motar
Fürstenhoff bröt pga kramp i högerhanden, han skulle tagit andra platsen som det såg ut. I 125-400 berodde fartskillnaden till 90% av att ingen i SP bytte däck. Förövrigt var det ju ren utklassning i SP, vinnaren ledde med över 1½ varv
Bra där Eskilsson
Men vem fan är "Petter" och vem blev trea? Jag gissar på Sandstream
Du skojar va?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|