Nivå 2 i vinterkrisen

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Här har man läst i tråd efter tråd om att det är en fantastisk höst hemma. Att det går att köra hoj och att det är lika varmt som i maj. Vad händer när jag kommer hem då? Jo, då blir det arktisk kyla, snö, hagel och sånt... :gnissla

Min brittiska skönhet är inte helpigg på att ge sig ut och köra när det är sånt här väder och jag har laddat upp ett hojsug, så vad göra? :va MotoGP3 till x-boxen var ju kul men det räckte inte riktigt. En hoj till kanske? En grusleksak kanske? En hoj med ett par repor som inte blir helt förstörd av ett par repor till kanske? :)

Glenning! Ett stort tack till dig för sällskap och moraliskt stöd idag! Du är kanon! :tummenupp Jajustdet, tack för god kartläsning också. Ungefär. :tungan

Bifogat

• Resize of IMGP3426.JPG
    Resize of IMGP3426.JPG
    118.7 KB · Visningar: 230
  • Resize of IMGP3427.JPG
    Resize of IMGP3427.JPG
    98.4 KB · Visningar: 249

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jaså.. du sviker sporthojs åkandet & köper en offroad.. då blir det ombyggnad till retard i vår då.. sälja gamla bettan till o med ? :hihi

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
wonderwizard skrev:
jaså.. du sviker sporthojs åkandet & köper en offroad..

Bara för att man gillar öl behöver det ju inte betyda att man inte kan dricka whiskey... :hihi

996D skrev:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp
Nu får man ta tag i XT-köpet känns det som... :)

Spontanköp David! Spontanköp!
Du vet var ledighetskomitte'n finns! :tungan

Boffen skrev:
Kul att du köpte den. Nu kan vi ut å köra Offroad i vinter!

Helt klart! :tummenupp

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
blacktriple skrev:
Här har man läst i tråd efter tråd om att det är en fantastisk höst hemma. Att det går att köra hoj och att det är lika varmt som i maj. Vad händer när jag kommer hem då? Jo, då blir det arktisk kyla, snö, hagel och sånt... :gnissla

Min brittiska skönhet är inte helpigg på att ge sig ut och köra när det är sånt här väder och jag har laddat upp ett hojsug, så vad göra? :va MotoGP3 till x-boxen var ju kul men det räckte inte riktigt. En hoj till kanske? En grusleksak kanske? En hoj med ett par repor som inte blir helt förstörd av ett par repor till kanske? :)

Glenning! Ett stort tack till dig för sällskap och moraliskt stöd idag! Du är kanon! :tummenupp Jajustdet, tack för god kartläsning också. Ungefär. :tungan

GÖTT!!! Äntligen ursäkten jag väntat på för att kunna meddela kärringen att ännu en hoj inhandlas...."Han fick ju!!!!" Wohoo kära grusbus värld,här kommer jag... :tummenupp :D
Attans trevlig skogshoj 350´n...Gå nu med i Hmck också så kan vi upp och leka järnet i skogen på väla..

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
Grusbus

Skönt att se att fler är inne på samma linje....

Köpte en Xr600r -92 för 2 veckor sedan....Enduroreggad men kommer att LV regga den....perfekt året runt hoj.....

Helt appropå....Någon som är haj på hur man tystar en stånka effektivt, snart dax för bullerprov.....

Ha d

Per

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
one4fun skrev:
Skönt att se att fler är inne på samma linje....

Köpte en Xr600r -92 för 2 veckor sedan....Enduroreggad men kommer att LV regga den....perfekt året runt hoj.....

Helt appropå....Någon som är haj på hur man tystar en stånka effektivt, snart dax för bullerprov.....

Ha d

Per

Jupp....en flaska schysst whisky i ryggsäcken när du kör till besiktningen....skämt åsido...jag besiktigade Thunderacen med 116db...i insugsljud...precis på gränsen.. :D
Jag har ett par db-killers liggande här,prova om du kan få dit en av dem så e det lugnt.. :tummenupp

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
#57 Thundrace skrev:
Jupp....en flaska schysst whisky i ryggsäcken när du kör till besiktningen....skämt åsido...jag besiktigade Thunderacen med 116db...i insugsljud...precis på gränsen.. :D
Jag har ett par db-killers liggande här,prova om du kan få dit en av dem så e det lugnt.. :tummenupp

Låter bra, såg att där låg någon insats till orginalblåset i lådan....skall prova och se hur den låter med den i....sen får man väl fylla luftboxen med något för att få ner insugsljudet....

Per

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
#57 Thundrace skrev:
GÖTT!!! Äntligen ursäkten jag väntat på för att kunna meddela kärringen att ännu en hoj inhandlas...."Han fick ju!!!!"

Det var väl inte så att jag direkt frågade någon i fall jag fick köpa... :tungan

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
blacktriple skrev:
Trodde du skulle ha ringt vid det är laget...jaja...glöm inte luciakortegen....din engelsman måste stormtrivas där...blött,dimmigt och almänt;va fan;... :D Fler som skall med eller all flickorna har lagt av för i år?

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
#57 Thundrace skrev:
Trodde du skulle ha ringt vid det är laget...jaja...glöm inte luciakortegen....din engelsman måste stormtrivas där...blött,dimmigt och almänt;va fan;... :D Fler som skall med eller all flickorna har lagt av för i år?

Klart man ska köra luciakortegen. Lämnade faktiskt in henne på service idag.
Helsingborg till Ängelholm på kalla, blöta, dimmiga och svinkalla vägar. Klart hon känner sig som att hon vore hemma i Hinckley...

Blir det luciakortege för dig då? :va

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Tror det e lättar o skaffa en annan hoj än o vänta på min ska bli klar :rolleyes:

Vi fårlase om man finner nått skoj så här på vinterkanten, en skoter ligger ju näratillhands kanske :rofl

Mange_H

RoH
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR954 -03
Skutte skrev:
Vi fårlase om man finner nått skoj så här på vinterkanten, en skoter ligger ju näratillhands kanske :rofl

Min son vill sälja sin..kanske något för dig? det är en HONDA!

specialpriceforyoumyfriend :slicka

Bifogat

• moppe.jpg
    moppe.jpg
    83.5 KB · Visningar: 286

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skutte skrev:
Tror det e lättar o skaffa en annan hoj än o vänta på min ska bli klar :rolleyes:

Du kan få låna min till luciakortegen, inte så långt att falla ner till marken och bra grepp med dubbadäck. Måste vara nåt för dig Skutte. :näsblod

Bifogat

• Dekaltrim2.JPG
    Dekaltrim2.JPG
    139.9 KB · Visningar: 68
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati