Nå låtar vi har spelat in

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
La ju upp pippi långstrump themesong för ett tag sen, den fick väl blandade recensioner :hihi

Vi drog till studion igår och fixade och trixade litegrann och fick ihop två låtar. Det är lite otajt och lite missar här och var men det får det gärna vara med rocknroll (framförallt när jag behövde två låtar för skolarbete till imorgon). Första låten är väl rak rock typ och andra är bara lugn och ångestfylld. Ni får gärna komma med kritik, lovord och donationer. :fakta

El mato grosso - Redneck Blues

El mato grosso - Dreamfaced

Last edited:
honkiie skrev:
La ju upp pippi långstrump themesong för ett tag sen, den fick väl blandade recensioner :hihi

Vi drog till studion igår och fixade och trixade litegrann och fick ihop två låtar.

det där funka, schysst ljud :tummenupp

Dreamfaced -en hit! :banana Riktigt skön låt.. Den första var väl sådär, men helt ok.
Du som sjunger?

Har bara lyssnat på den ena, dreamfaced. Men den var väll schysst. Inte riktigt min musik men du kan få :tuttar :tuttar :tuttar av 5 möjliga..

Slurken skrev:
Dreamfaced -en hit! :banana Riktigt skön låt.. Den första var väl sådär, men helt ok.
Du som sjunger?
Näpps, spelar gitarr. Den andra tyckte jag blev riktigt lyckad faktiskt. Riktigt bra producerat. I Redneck blues så är det lite mer missar från alla håll. Men då är det en liveinspelning också, det är inte dreamfaced.

honkiie skrev:
Daniel Ek sjunger och jonas eriksson sjunger även litegrann i verserna på dreamfaced

Jag har inte koll på kidsen längre, så jag vet inte vilka de är. Tyckte bara att det lät lite olikt Kristoffer-Robins ljuva stämma.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!