Fenomen: Människor som måste berätta hur jävla bra allt är.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Vad är det med dessa människor. Som hela tiden måste berätta hur jävla bra dom har det o hur underbart allt är. Är dom ensamma och deppiga? Varför gör en del det bara på Internetforum och t.ex. via ICQ/MSN men aldrig annars? Vad ska man svara? Nä men va kul för dig, åhh va rolig, va glad jag blir för din skull etc. Sen handlar det nästan jämt om antingen lättförtjänta pengar eller pojk/flickvänner. Är det bara gammalt vanligt hederligt skryt?

O andra sidan vad är jag för jävla människa som måste starta en tråd o klaga på allt detta :tungan, nåja, hur som helst. :)

/ Hannes

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
HanneZ skrev:
Vad är det med dessa människor. Som hela tiden måste berätta hur jävla bra dom har det o hur underbart allt är. Är dom ensamma och deppiga? Varför gör en del det bara på Internetforum och t.ex. via ICQ/MSN men aldrig annars?

Jag har iofs vari på nätet i alldeless för många år och min erfarenhet är den motsatta. Tycker de flesta bara ältar hur deras liv suger hela tiden.

Jag tog till och med hem en liten bild som jag kunde använda i nödfall...

......du får den av mig! :hihi

Bifogat

• problem.jpg
    problem.jpg
    37.7 KB · Visningar: 249

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
korvgubbe skrev:
Jag har iofs vari på nätet i alldeless för många år och min erfarenhet är den motsatta. Tycker de flesta bara ältar hur deras liv suger hela tiden.

Jag tog till och med hem en liten bild som jag kunde använda i nödfall...

......du får den av mig! :hihi
Jo det är sant, tycka-synd-om-trådarna duggar ganska tätt.

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jag är rikast på sporthoj.com.. Bara lättförtjänta pengar. Dessutom har jag ett eget harem med flickvänner. Sen har jag massa hojjar också, en av varje modell, i varje färg.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag tror aldrig jag säger något på internet som jag inte skulle ha sagt irl. Möjligtvis att jag säger mindre över nätet än irl eftersom att jag hinner tänka igenom saker innan jag skickar iväg dem då.

Men det finns ju så klart människor som kanske har lättare att uttrycka sig i skrift än i tal och för dem kanske det är ett bra alternativ att iaf lätta sitt hjärta online än att bara bära en massa sorger inombords. Dessutom kan man få tala till punkt online och det är ingen som avbryter. Har man ett talfel som man skäms för eller på annat vis inte tycker om att prata med folk mellan fyra ögon så kan det också fylla en befriande funktion.

Sedan så är det ju faktiskt så att det finns en jädra massa människor som inte pratar om annat än sina problem och är konstant negativa likaväl som att det finns en massa människor som bara skryter och allt de har och hur bra de är. Oavsett om det är irl eller online.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
scud skrev:
Jag är rikast på sporthoj.com.. Bara lättförtjänta pengar. Dessutom har jag ett eget harem med flickvänner. Sen har jag massa hojjar också, en av varje modell, i varje färg.
Dig har jag på min MSN-lista, det är jag bergis på :D

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
HanneZ skrev:
Dig har jag på min MSN-lista, det är jag bergis på :D
Kul för dig, jag tror inte jag har dig däremot :)
Men skriv nått kul så kan jag skryta en massa där om du vill.. :pannkyss

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Vad ska man svara? Nä men va kul för dig, åhh va rolig, va glad jag blir för din skull etc
Japp, precis så gör du.

Efter att du njutit av att några faktiskt trivs och har det bra här i livet kan du spy galla över ditt eget liv och hur mycket allting suger.

Hur du vill att han skall svara? Kanske "Nä men va synd för dig, åhh va tråkigt, va ledsen jag blir för din skull etc"?

Ryck upp dig nu innan du blir bitter mannen ;)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
So I was sitting in my cubicle today, and I realized, ever since I started working, every single day of my life has been worse than the day before it. So that means that every single day that you see me, that's on the worst day of my life.

What about today? Is today the worst day of your life?

Yeah.

Wow, that's messed up.

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Jag borde nog starta en tråd och förklara hur "normal" jag känner mig. Ingenting specielt idag, faktiskt. Precis som vilken måndag som helst. Vad skall jag göra åt det? Är det verkligen så här det skall vara? :confused:

Jonathan

Guest
Stortryne skrev:
Jag borde nog starta en tråd och förklara hur "normal" jag känner mig. Ingenting specielt idag, faktiskt. Precis som vilken måndag som helst. Vad skall jag göra åt det? Är det verkligen så här det skall vara? :confused:

Nej fyfan. Bli deppig. NU ! :mad:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag fick just en känsla, på sommaren brukar man försöka njuta av väder och vind och allt möjligt och så tänker man "...snart sitter man där en dag i snön i mörkret och allt suger...."

Den dagen, det är nog idag det.

fy fan

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Markus skrev:
Jag fick just en känsla, på sommaren brukar man försöka njuta av väder och vind och allt möjligt och så tänker man "...snart sitter man där en dag i snön i mörkret och allt suger...."

Den dagen, det är nog idag det.

fy fan

Så jävla rätt har du.
Fy fan. :mad:

EisernPferd

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
2006 blir det höjj helvete
tar tillbaks allt jag sa idag suger allt :3freak fyfaan, askallt är det både ute och inne också

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...