Hjälp en man i nöd

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Söder om Centrum
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Så som rubriken beskriver det, så behöver en bekant till mig hjälp, hjälpen med att bli av med sin silvriga skrevraket. Anledningen till detta är 12 månaders arbetslöshet utan a-kassa. Jag vet att vi egentligen inte ska posta köp och sälj annonser i forumet, men eftersom detta är akut, och triumph kanske inte är nr. 1 search i annonsforumet tänkte jag göra ett försök här ändå. Kanske känner ni någon som är o hojjköpartagen, kanske finns det någon som vill ha en kul banhoj, en lite finare förstahojj, eller varför inte en stadsposör?

Hojjen det gäller, en Triumph Daytona 600 -2004
Har nu rullat 800 lugna mil över två säsonger, och är i absolut ny-bling-bling-skick. Jag har kört med killen säkert 2/3 av dessa 800 mil så jag kan intyga skicket (han var alltid i backspegeln i alla fall som 4 första sekunderna). :)

Så skulle ni villja hjälpa en man i nöd, använd gärna word of mouth, hör er för, och slussa personerna rätt. Tycker själv detta är en helrätt sporthoj till rätt pris, och försäkringspremie om man bor i exempelvis Malmö. 70 lax för hojjen i befintligt nyskick, och under 10 lax i premie för Helförsäkring Helår, oavsett ålder (24 år och uppåt). Är ni intresserade, eller känner någon som är intresserad så PM:a mig eller ring/sms:a (0703-972290). Slänger upp två bilder med, dömm själva!
 

Bifogat

  • trajja2.jpg
    trajja2.jpg
    138.1 KB · Visningar: 119
  • trajja1.jpg
    trajja1.jpg
    133.7 KB · Visningar: 124

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Kolla med Boffen här på forumet (Hänger i R.O.H) han funderar på att byta sin motard till en Triumph.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top