Hjälp en man i nöd

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Så som rubriken beskriver det, så behöver en bekant till mig hjälp, hjälpen med att bli av med sin silvriga skrevraket. Anledningen till detta är 12 månaders arbetslöshet utan a-kassa. Jag vet att vi egentligen inte ska posta köp och sälj annonser i forumet, men eftersom detta är akut, och triumph kanske inte är nr. 1 search i annonsforumet tänkte jag göra ett försök här ändå. Kanske känner ni någon som är o hojjköpartagen, kanske finns det någon som vill ha en kul banhoj, en lite finare förstahojj, eller varför inte en stadsposör?

Hojjen det gäller, en Triumph Daytona 600 -2004
Har nu rullat 800 lugna mil över två säsonger, och är i absolut ny-bling-bling-skick. Jag har kört med killen säkert 2/3 av dessa 800 mil så jag kan intyga skicket (han var alltid i backspegeln i alla fall som 4 första sekunderna). :)

Så skulle ni villja hjälpa en man i nöd, använd gärna word of mouth, hör er för, och slussa personerna rätt. Tycker själv detta är en helrätt sporthoj till rätt pris, och försäkringspremie om man bor i exempelvis Malmö. 70 lax för hojjen i befintligt nyskick, och under 10 lax i premie för Helförsäkring Helår, oavsett ålder (24 år och uppåt). Är ni intresserade, eller känner någon som är intresserad så PM:a mig eller ring/sms:a (0703-972290). Slänger upp två bilder med, dömm själva!

Bifogat

• trajja2.jpg
    trajja2.jpg
    138.1 KB · Visningar: 119
  • trajja1.jpg
    trajja1.jpg
    133.7 KB · Visningar: 124

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Kolla med Boffen här på forumet (Hänger i R.O.H) han funderar på att byta sin motard till en Triumph.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...